Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van mijn kaartje... ?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De zwakheid van de FX 5200 ligt hem in de Architectuur, die 128mb zegt niet zoveel. Je kan er aardig games mee spelen maar je moet geen wereld preformance verwachten voor dat geld. Zoals gezegd is hij voor zijn prijs klasse een leuke kaart maar om de laatste DirectX 9 titels optimaal te kunnen spelen met alle beeldverbeterende functie's zoals Anti-alaising en Anisothropische filtering geactiveerd dan moet je dus iets dieper in de buidel tasten en een zwaardere kaart kopen
Link naar reactie
[quote:8c443f7ad4="GanGster MarshaLL"]dat denk ik ook ja... en tegen de tijd dat ik er problemen mee ga krijgen, ga ik gewoon over op een beter kaartje...was geen probleem zeiden ze :wink: ...Mja,..toch wel jammer dat ik splinter cell niet goed kan draaien..of is dat onzin?[/quote:8c443f7ad4] Ik draai hier Splinter Cell goed hoor! Geen problemen mee. Ik heb een PIII 667 + GF4Ti4200. Ok, mijn videokaart is beter dan de FX5200, maar je processor moet een hoop goedmaken tov van de mijne. Lijkt me dat Splinter Cell bij jou gewoon goed moet lopen.
Link naar reactie
[quote:cd56f51dcb="Muse"] Ik draai hier Splinter Cell goed hoor! Geen problemen mee. Ik heb een PIII 667 + GF4Ti4200. Ok, mijn videokaart is beter dan de FX5200, maar je processor moet een hoop goedmaken tov van de mijne. Lijkt me dat Splinter Cell bij jou gewoon goed moet lopen.[/quote:cd56f51dcb] Op welke resolutie draai je splinter cell dan? Ik heb hier een axp 2200+ met 256 MB PC 133 en een geforce4mx440 64MB videokaart en splintercell draait bij mij voor geen meter. In het begin is het nog wel te doen, maar zodra je bij de vlammenzee aankomt is het over en zit ik met een framerate van 2 per seconde voor mijn kop. Op de computer van mijn broertje (axp 1900+ met 256 MB DDR 133 MHz en een geforce FX 5200), draait splinter cell in het begin net zo sloom als op mijn computer: net speelbaar dus, en dan bij een lage resolutie. De vlammenzee heb ik nog niet geprobeerd op de computer van mijn broertje.
Link naar reactie
[quote:1dd7fb1cf7="GanGster MarshaLL"]NVIDEA GeForce FX 5200 meningen ..? kheb net een nieuwe pctje, ..heb nog geen enkel probleem gehad met mn videokaart, maar wil toch is meningen horen van wat mensen die er wat meer verstand van hebben :wink:[/quote:1dd7fb1cf7] mij lijkt het gewoon een klotekaart, voor hetzelfde geld koop ik liever een 2ehands GF4 TI geval, okay geen DX9 maar tenminste een hogere performance zelf ben ik aan het sparen/rondkijken voor een R9800 (non pro) want met die FX5200 heb ik meteen het idee alsof ik al achterloop je zegt telkes ook "heb er nog geen enkel probleem mee gehad" waarom zou je? dat de kaart goedkoper is wil niet zeggen dat je er meer problemen mee hebt en 128... zoveel zetten ze op iedere low end budget gamers kaart tegenwoord, is voor een groot deel ook marketing, net als van die low/mid end kaarten met 256 mb.... is gewoon onzin daarop.
Link naar reactie
[quote:c3414d6607="Red Dragon"]zo zul je met veel nieuwe DirectX 9 titles ook in de problemen raken met een FX5200, je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/quote:c3414d6607] Red Dragon dit zie je helemaal verkeerd ik heb op TomsHardware gekekn met Benchmarks Ut2003 en daar stond een vergelijking tussen de GeForce 4 Ti4200 en de GeForce FX 5200 en weet je hoeveel frames de Geforce 4 meer had ? 3.... dat scheelt toch niks ?
Link naar reactie
[quote:b5cac8dc28="Senior"][quote:b5cac8dc28="Red Dragon"]zo zul je met veel nieuwe DirectX 9 titles ook in de problemen raken met een FX5200, je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/quote:b5cac8dc28] Red Dragon dit zie je helemaal verkeerd ik heb op TomsHardware gekekn met Benchmarks Ut2003 en daar stond een vergelijking tussen de GeForce 4 Ti4200 en de GeForce FX 5200 en weet je hoeveel frames de Geforce 4 meer had ? 3.... dat scheelt toch niks ?[/quote:b5cac8dc28] Wat zie ik verkeerd? heb ik het over de Ti 4200? Heb ik het over een DirectX 8 game ? (UT2003) Enige wat ik zeg is dat de FX5200 geen sterke kaart is voor de toekomstige DirectX 9 titels en dan begin jij over een Direct X 8 spel en een ti 4200 :roll: volgens mij zie jij mijn post verkeerd. de FX 5200 is een leuke kaart in zijn prijs klasse (heb ik nu al tig keer gezegd) maar is niet krachtig genoeg om de laatste generatie DirectX 9 games op volle glorie te spelen. Terecht zeg ik dan dus: [i:b5cac8dc28]je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/i:b5cac8dc28]
Link naar reactie
[quote:a105389d47="Senior"][quote:a105389d47="Red Dragon"]zo zul je met veel nieuwe DirectX 9 titles ook in de problemen raken met een FX5200, je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/quote:a105389d47] Red Dragon dit zie je helemaal verkeerd ik heb op TomsHardware gekekn met Benchmarks Ut2003 en daar stond een vergelijking tussen de GeForce 4 Ti4200 en de GeForce FX 5200 en weet je hoeveel frames de Geforce 4 meer had ? 3.... dat scheelt toch niks ?[/quote:a105389d47] Wat bedoel je daarmee te zeggen? Ut 2003 is alweer ruim een jaar oud, en zeker geen dx9 (als je dat bedoelt) UT 2003 liep ook redelijk vloeiend op 1280*1024 op mijn gf4 ti-4200 (behalve dan de grote buitenlevels) SHit RD is met weer net voor :(
Link naar reactie
[quote:682bb1a488="Red Dragon"]de FX 5200 is een leuke kaart in zijn prijs klasse (heb ik nu al tig keer gezegd) maar is niet krachtig genoeg om de laatste generatie DirectX 9 games op volle glorie te spelen.[/quote:682bb1a488] :lol: is niet in staat om elk spel dat dit jaar verschenen is in volle glorie te spelen, denk ik :lol: (3d spel dan ;) )
Link naar reactie
[quote:d855a3f75a="hjs"][quote:d855a3f75a="Senior"][quote:d855a3f75a="Red Dragon"]zo zul je met veel nieuwe DirectX 9 titles ook in de problemen raken met een FX5200, je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/quote:d855a3f75a] Red Dragon dit zie je helemaal verkeerd ik heb op TomsHardware gekekn met Benchmarks Ut2003 en daar stond een vergelijking tussen de GeForce 4 Ti4200 en de GeForce FX 5200 en weet je hoeveel frames de Geforce 4 meer had ? 3.... dat scheelt toch niks ?[/quote:d855a3f75a] Wat bedoel je daarmee te zeggen? Ut 2003 is alweer ruim een jaar oud, en zeker geen dx9 (als je dat bedoelt) UT 2003 liep ook redelijk vloeiend op 1280*1024 op mijn gf4 ti-4200 (behalve dan de grote buitenlevels) SHit RD is met weer net voor :([/quote:d855a3f75a] Ik bedoel maar te zeggen dat de prestaties van de FX en de Geforce 4 Ti niet zo ver van elkaar liggen :wink: (volgens mij :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...