Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van mijn kaartje... ?


Aanbevolen berichten

Ik beschouw de FX5200 als een directx8 kaart omdat die directx9 toevoeging weinig waarde heeft. Je kunt wel voor een geforce4 ti 4200 gaan, maar die zijn ong. 30 euro duurder. Daarnaast zullen een hele hoop directx 8 games prima draaien op een fx 5200. De snelheid van een fx 5200 is vergelijkbaar met een geforce4 MX 440 gok ik, en mijn geforce4mx440 draait de meeste games prima. Ook bijv. de demo van startrek eliteforce2 doet het vloeiend bij mij. Een echte gamer kan beter een andere kaart nemen, maar als je af en toe een game speelt en je wil niet teveel geld uitgeven vind ik de fx5200 een goede keus. Het gaat er ook om wat je persoonlijke voorkeur is: ik vind 30 frames per seconde goed genoeg, maar iemand anders wil er misschien minimaal 60 voor zijn kop hebben.
Link naar reactie
  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:1cdadf4485="Senior"][quote:1cdadf4485="Red Dragon"]zo zul je met veel nieuwe DirectX 9 titles ook in de problemen raken met een FX5200, je koopt toch geen videokaart als gamer om op de laagste resolutie een spel te spelen?[/quote:1cdadf4485] Red Dragon dit zie je helemaal verkeerd ik heb op TomsHardware gekekn met Benchmarks Ut2003 en daar stond een vergelijking tussen de GeForce 4 Ti4200 en de GeForce FX 5200 en weet je hoeveel frames de Geforce 4 meer had ? 3.... dat scheelt toch niks ?[/quote:1cdadf4485] Welke benchmark kijk je naar?!.... als je die met 4xFSAA & 8x Aniso (1024x768) ja dan scheelt het weinig maar dan lopen beide kaarten ook op minder dan 25 FramesPS ....normale diehard firstps gamer gamed daar niet op.... Als je kijkt naar de normale 1024x768 kijkt schopt de Ti4200 de kont van die FX 5200...... de FX5200 haalt 57fps en de Ti4200 een prettige 102 fps
Link naar reactie
[quote:7f0d30e97f="AoM"]Ik zal het nog een keer duidelijk uitleggen: [i:7f0d30e97f]De FX 5200 is een leuke kaart in zijn prijs klasse maar is niet krachtig genoeg om de laatste generatie DirectX 9 games op volle glorie te spelen.[/i:7f0d30e97f] Jaja daar kijken jullie van op he?[/quote:7f0d30e97f] Leuk he, Copy & paste uit mijn post :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...