Ga naar inhoud

2 Monitoren op 1 computer aansluiten


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een oudere 15" monitor die ik naast mijn 17" monitor wil aansluiten. Ik heb een Leadtek Winfast A250. Ik heb gelezen dat ik deze dan op de DVI connector aan moet sluiten, toch? Ik heb verder een aantal vragen hierover: - Is het mogelijk bepaalde programma's alleen op die monitor weer te geven, dus bijv. Internet Explorer op de 17" en de verkenner op de 15"? En wat voor impact heeft/ kan dit hebben op de snelheid van de computer?? Bedankt voor de info! Tom Zwartjes
Link naar reactie
Je kunt een tweede monitor aansluiten op je vga kaart maar je mowet dan wel een dvi/Vga adapter gebruiken ik heb namelijk de zelfde opstelling als jij wilt hebben ik heb alleen een asus V9560/td kaart dus het kan wel alleen met adapter deze adapter heb je niet nodig als je tweede monitor een TFT monitor is. Als je deze adapter niet hebt dan kun je die bestellen bij www.informatique.nl deze vallen onder supplies. Succes. [/img]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...