Ga naar inhoud

GeForce 2 MX vs GeForce FX 5200


Aanbevolen berichten

Op je vraag over C&C Generals, dat kan [b:500cddbafe]niet[/b:500cddbafe] En zeker niet op een 833 Mhz, ik ben een fanatieke Generals speler en ik kan je vertellen dat ik met mijn GF4 Ti 4200 (oc: 250/660) en 1 GHz wel Hicgh Detail kan draaien maar dat het dan niet leuk is om te spelen, het stoterd dan te vaak, zeker bij online Comp Stomps als er veel units zijn en dat is heel storend voor je medespelers. PS: Als je Zero Hour hebt moet je ff een PB sturen, kun je in mijn clan! (Zie onderschrift 8) )
Link naar reactie
[quote:7d00f0dd5a="General X"]Op je vraag over C&C Generals, dat kan [b:7d00f0dd5a]niet[/b:7d00f0dd5a] En zeker niet op een 833 Mhz, ik ben een fanatieke Generals speler en ik kan je vertellen dat ik met mijn GF4 Ti 4200 (oc: 250/660) en 1 GHz wel Hicgh Detail kan draaien maar dat het dan niet leuk is om te spelen, het stoterd dan te vaak, zeker bij online Comp Stomps als er veel units zijn en dat is heel storend voor je medespelers. [/quote:7d00f0dd5a] Ik denk dat dat echt aan je systeem ligt, voor Generals lekker te spelen is een 1.5 ghz wel zo gewenst. De Ti4200 moet dat volgens mj best aankunnen.
Link naar reactie
Als je het over mijn systeem hebt klopt dat. Ik wet dat ook en speel dus gewoon op Medium/Costimesed details. Maar ik zeg het gewoon omdat zoals in zijn onderschrift staat hij maar een 866 MHz heeft en als het bij mij al niet draait op een 1GHz zal het bij hem ook niet werken, dit is overigens niet alleen bij mij. Andere mensen met ook een 1GHz kunnen hem ook niet op High spele, dus een hogere proc is voor Generals belangrijker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...