Ga naar inhoud

Cinergy TV400 - WinDVR3


Aanbevolen berichten

Heb in mijn PC (PIII 760 MHz, 398 MBRam, Win XP Pro) een Cinergy TV400 kaart. Met bijgeleverde versie van WinDVR 1.18 werkt alles perfect (kanalen kiezen, timer-opnamen). Vandaag WinDVR 3 gedownload (omdat ik o.a. files van meer dan 4 gig wou opnemen, hetgeen niet kan met versies lager dan 3), geregistreerd en geinstalleerd... en de problemen begonnen ... Bij installatie geeft hij altijd de foutmelding dat er iets mis is met InterVideo Scheduler, en dat het programma moet afsluiten (met de nodige cryptische omschrijvingen van Win XP ... waardeloos). Programma kan opgestart worden, kanalen worden allemaal perfect herkend ... alleen ... als ik het programma afsluit en terug opstart zijn alle kanalen weg !!! Opnemen is onmogelijk. Bij klikken op "record" krijg ik i.p.v. geluid enkel nog ruis en brom. De opname nadien afspelen doet het programma vastlopen. Bovendien blijft de ruis en brom bestaan, en moet ik eerst een kanaal naar boven of beneden openen, en dan terug naar het oorspronkelijke kanaal ... Iemand enig idee wat hier aan de hand is ??? :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...