Ga naar inhoud

welke videokaart


Aanbevolen berichten

ik wil een nieuwe videokaart kopen maar ik weet niet welke zit eigelijk te twijfelen tussen een nvidia fx5600 vtdr128 van msi of een hercules ati radeon 9800se of zijn er nog andere kaarten die het best bij mijn systeem passen word voornamelijk gebruikt voor gamen mijn systeem: amd xp 2400 gigabyte 7n400l nforce2 333f ddr pc 333 512mb 80gb hd heb nu een fx5200 en halo loopt voor geen meter aleen als ik de fsaa uitschakel is ie wel te spelen maar loopt niet echt vlot :cry: budget is 250-300 euro
Link naar reactie
[quote:18cefec965="arjant2"]ik zou ook voor de 9800 non pro gaan. mijn FX 5600 256mb draait halo wel goed, maar de 9800 is toch een betere kaart. en als je het kan betalen, waarom dan met minder genoegen nemen![/quote:18cefec965] heheh mijn oude gf2mx draait halo volgens mij ook wel goed :wink: Ik blijf voorlopig toch ff voor nvidia, gewoonte (3dfx voodoo 3d-->nividia) kom het woord geforce een stuk vaker in games tegen en heb het idee dat er meer met nividia wordt samengewerkt (ut03) dan met readon.
Link naar reactie
SDK leeft nog in de nVidia Illusie waar zo veel onwetende gamers in leven, tijd om wat minder games te spelen en wat meer te gaan verdiepen in testen en reviews, DirectX 9 word de toekomst voor games en daar is ATI met de Radeon 9800 heer en meester in. Als je klaar wilt zijn voor DirectX 9 titels dan is minimaal een Radeon 9600 PRO aan te raden. o ja, SDK, snelste videokaart in UT 2003 is nog altijd een kaart van ATI
Link naar reactie
[quote:37e939e5ee="Red Dragon"]SDK leeft nog in de nVidia Illusie waar zo veel onwetende gamers in leven, tijd om wat minder games te spelen en wat meer te gaan verdiepen in testen en reviews, DirectX 9 word de toekomst voor games en daar is ATI met de Radeon 9800 heer en meester in. Als je klaar wilt zijn voor DirectX 9 titels dan is minimaal een Radeon 9600 PRO aan te raden. o ja, SDK, snelste videokaart in UT 2003 is nog altijd een kaart van ATI[/quote:37e939e5ee] i kniow ;-) ken ook de site van tomshardware :P . Toch vaag dat veel per spel verschilt, dacht te herrinneren dat nvidia het weer beter deed in serious sam op bepaalde resolutie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...