Ga naar inhoud

video kaart problemen


Aanbevolen berichten

Ik had mijn vraag all bij games gezet [url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=103908&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=[/url] Heb geconstateert dat het mijn video kaart is die mijn spellen niet laat spelen. iedere keer loopt hij vast als ik een spel speel en dan moet ik mijn computer opnieuw opstarten. Help, Lex
Link naar reactie
Eigenlijk is dit een soort van crosspost, maar ik denk dat het topic hier toch meer op z'n plaats is... Maar goed, ik post even je config, voor de andere mensen: [quote:ba6fe9f77c="lkruysse"] lkruysse ]Ik heb een AMD 1.41 GHz 512 MB RAM-geheugen NCIDIA GeForce4 MX 440 with AGP8x Aopen 16xDVD-rom/amh Philips CDRW4012p Realtek RTL8139 Family PCI Fast Ethernet NIC Maxtor 30GB, 5400rmp / WD 80GB, 7200rmp Creative SB Audigy Platium / Muse Lt Audio 4.1 [/quote:ba6fe9f77c] Als ik het andere topic ik zo lees, zou ik denken aan óf een warmteprobleem óf een geheugenprobleem... Aangezien je schrijft dat je met een andere videokaart ook al wat problemen hebt/had, lijkt een geheugenprobleem het logischt. Draai [url=http://www.memtest86.com/]memtest[/url] eens en kijk wat dat geeft. Mocht het toch een warmteprobleem zijn, probeer die spellen eens met een open case te spelen. Oh ja, directX 8.1 installeren zal niet veel helpen, als ik me niet vergis zijn de spellen die je noemt allemaal OpenGL (hmm...). Zulke hardnekkige vastlopers (computer opnieuw opstarten) zijn echter niet vaak het gevolg van OpenGL problemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...