Ga naar inhoud

3dmark score goed?


Aanbevolen berichten

is mijn 3dmark score een beetje redelijk? [url=http://service.futuremark.com/compare?2k1=7152458]hierzo[/url] ik heb helemaal alleen cpu een beetje getweakt en het systeem is: ASUS A7V8X-X amd duron 1200 TI4200 en 256mb ddr (pc-3200) En hoe hoog zou ik komen als ik ga overklokken? Ik had gister mijn video-core en mem omhoog gedaan maar toen reboote de pc in 3dmark (beiden +10mhz), waar zou dit aan liggen?
Link naar reactie
[quote:3e3bee7a72="computer_nerdo"]En hoe hoog zou ik komen als ik ga overklokken? Ik had gister mijn video-core en mem omhoog gedaan maar toen reboote de pc in 3dmark (beiden +10mhz), waar zou dit aan liggen?[/quote:3e3bee7a72] Waarschijnlijk trekt je voeding het niet meer, of anders werd het systeem te heet... Probeer het eens met je case open.
Link naar reactie
Rebooten is idd de psu, als je de kaart overklokt krijg je vastlopers met een Ti4200, soms zonder ook maar artifacts te zien, 10mhz haalt bijna elke kaart wel dus het is duidelijk de voeding. Overklokken verschilt natuurlijk hoever je overklokt. Ik haal standaard 20000 en overgeklokt 26000, hangt er dus helemaal van af.
Link naar reactie
jippie ik ben over de 8000 gekomen!! :D kijk hier maar [url=http://service.futuremark.com/compare?2k1=7159976]hierzo[/url] Alleen nu dacht ik van ik ga lekker dat geheugen overklokken want dan restart ie niet meer. Maar toen mem op 615 stond ging hij toch restarten,en hij vertoonde nog geen artifacts (mooi vooruitzicht met nieuwe voeding :D )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...