Ga naar inhoud

radeon 9600 problemen


Aanbevolen berichten

Allereerst: goed forum en ja ik heb de FAQ gelezen en ik heb gezocht, maar niks gevonden...... dan nu mijn problemen: Nou ik heb al een poosje een nieuwe pc met onboard geluidskaart (Asus MB A7N8X-X AMD Athlon) en als 3d kaart een VGA ATI Radeon 9600 128Mb. Nu doet de tv out het ineens een dikke 2 weken niet meer.. ik heb de oude cat. (3.7 en 3.6) is geinstalleerd.....verandert niks heb ik dat omega er nu opstaan, hij doet het nog steeds niet Dat kruisje voor de tv wil maar niet weg :evil: :o [img:ba257b1539]http://members.lycos.nl/djreaven112/naamloos.PNG[/img:ba257b1539] En ik heb hem gewoon goed aangesloten net als eerst, toen hij het nog wel deed. Ook adobe maneger heb ik naar gekeken, of die op me pc stond,maar die staat niet op me pc. En hij zegt telkens (verschillende programma's) dat ik een radeon 9600 PRO heb, terwijl op de kaart duidelijk de 9600 staat (die ik ook gekocht had) :-? ....... En ik ben op zoek naar een programma zodat ik op mijn tv bijvb videoclips kan kijken (die ik vanaf me pc draai) en ik tegelijker tijd bijvb kan internetten via het mijn normale beeldscherm. Ik heb dit gezien bij een maat, maar die deed dit via zijn drivers, hij had een G-Force 4 TI nog iets...en deed dat via de bijgeleverde drivers, iets met het beeld klonen ofzow....maar nu zoek ik iets dat het ook bij mijn 3d kaart werkt..... want tv tool werkt niet, maar zo'n soort programma zoek ik wel! Alvast heel erg bedankt voor de moeite!!!!!!
Link naar reactie
Dat je pc je Radeon 9600 als een PRO ziet komt omdat de drivers de Radeon 9600 en 9600 PRO als de zelfde kaart zien, dat is ook zo want dat zijn ze ook, het enige verschil is dat de PRO een hogere Core en geheugen snelheid heeft (zie FAQ voor details) Wat je TV-out probleem betreft. Deinstaleer de ATI drivers grondig en probeer daarna de Catalyst 3.8 drivers (zie FAQ). Start de pc op terwijl de TV aan staat, dan herkent je PC de TV.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...