Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:af055cc785="De Geest Van Oirlo"]AGP 2x kaarten zijn (zoals senior al zegt) vrij weinig te krijgen, als ze te krijgen zijn zijn het meestal ook nog niet geweldige kaarten....[/quote:af055cc785] En dan beveel je een pci kaart aan? ooit eens aan bandbreedte beperkingen gedacht? Bovendien is de G400 een AGP 4x kaart, de G200 was de laatste puur AGP 2x kaart....
Link naar reactie
[quote:089c30efed="micky.g"][quote:089c30efed="De Geest Van Oirlo"]AGP 2x kaarten zijn (zoals senior al zegt) vrij weinig te krijgen, als ze te krijgen zijn zijn het meestal ook nog niet geweldige kaarten....[/quote:089c30efed] En dan beveel je een pci kaart aan? ooit eens aan bandbreedte beperkingen gedacht? Bovendien is de G400 een AGP 4x kaart, de G200 was de laatste puur AGP 2x kaart....[/quote:089c30efed] een raDEON 9000 is snel genoeg om die bandbreedte te compenseren tegenover een tnt2 hoor
Link naar reactie
[quote:011398b3b9="Senior"]Dé nVidia TNT2 bijv. of Dé GeForce 2 MX als die nog ergens te krijgen is en de Matrox G400 Millenium .. alleen zoals ik al zei moet je mazzel hebbe als je ze nog kan krijgen... :roll:[/quote:011398b3b9] Daarom raad ik een PCI versie aan van een heel mooie kaart. En bovendien is de 9000 vele malen sneller als bovengenoemde kaarten.
Link naar reactie
[quote:0c74eb76f9="Red Dragon"]Alle AGP4x kaarten kunnen in een AGP2x/1x slot, waarom een PCI kaart aanraden als er een AGP Radeon 9000 in kan. [/quote:0c74eb76f9] Psies, dat is waar ik op doelde en ik niet begreep waarom hij pci aanbeveelt..... agp4 kan wel in een agp2 slot, andersom niet (als het goed is teminste, ook hier zijn er weer een paar uitzonderingen die verkeerd gecodeerd zijn en zo een mobo om zeep kunnen helpen) Met bandbreedte bedoelde ik dat de bandbreedte in vergelijking met agp, bij de pci-BUS te klein is, zeker als er meerdere pci-kaarten gebruikt worden. en zo dus nooit aan de snelheid van een agp-kaart kan komen. jullie staren je blind op de chips op de kaarten, maar vergeten de capaciteit van de rest van het systeem. (in dit geval de pci-BUS).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...