Ga naar inhoud

Beeld trilt bij een lagere resolutie


Aanbevolen berichten

Ik heb een rare probleem. Ik heb de Samsung 765 MB en die doet een beetje raar. Ik heb gemerkt dat bij een resolutie van 1280x960 mijn beeld trilt. Hij staat dan op 75hz. Maar het is echt alleen de linker en de rechterkant (links trilt meer), het midden trilt helemaal niet. En het rare is dat ik deze probleem niet heb bij andere resoluties. Bij de resolutie 1280x1024 heb ik ook geen problemen. Echter wil ik deze resolutie niet gebruiken wegens de verhoudingen. Wat kan nou de probleem zijn? Is mijn monitor kapoet of wat?
Link naar reactie
Ja het probleem is er altijd al geweest. Ik heb wel speakers ernaast zitten. Maar dat is niet het probleem, dacht ook dat de speakers het waren, maar dat was niet zo. Het rare is, dat hij alleen trilt op de resolutie 1280x960 en niet hoger of lager. //Edit: Ik heb het probleem gevonden. Het was een verlengstekkerdoos, die zat precies naast mijn monitor. Topic kan gesloten worden :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...