Ga naar inhoud

een nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

yesss...over drie weken kan ik eindelijk een nieuwe kaart aanschaffen. nou was mijn vraag: wat raden jullie mij aan...ikzelf zat te denk aan een radeon 9600...maar een 9700 is ook wel aantrekkelijk....het is voor games (hl2) en voor photoshop enz....het moet tuurlijk ook wel te betalen zijn..ik dacht zelf meer aan 200 euro... doei
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

mag ik een vraag even ertussen stellen over de Radeon 9700 pro ? Ik heb een Hercules 3D Prophet Radeon 9700 pro en zie in Tweakers, dat ie 435 euro kost. vragen: - Is dat nu nog zo ? Want ik lees hier even de prijs van 235. Hoezoe dat verschil ? - ten tweede, waar moet je deze kaart nu inschatten ? Hig-end, middle-end?
Link naar reactie
[quote:6bdeae6b37="AswinW"] vragen: - Is dat nu nog zo ? Want ik lees hier even de prijs van 235. Hoezoe dat verschil ? - ten tweede, waar moet je deze kaart nu inschatten ? Hig-end, middle-end?[/quote:6bdeae6b37] De Hercules kaarten zijn vaak wat aan de dure kant, 435 Euro voor een Radeon 9700 PRO is veel te veel geld, voor dat geld heb je een Radeon 9800 PRO van een ander merk. een Radeon 9700 PRO is nu goeie Mid-end. High end is Radeon 9800 PRO / XT en de GeForce 5900/5950 Ultra
Link naar reactie
Ik zat zelf te denken aan de Radeon 9600 Pro van Club 3D. Moet ook een hele goede kaart zijn. is maar iets van 160-170 euro, afhankelijk van de winkel natuurlijk. Vooral als je niet al te veel geld hebt wel een lekker prijsje. Maar ik ben me ook nog een beetje aan het oriënteren. Is die 9600 Pro goed genoeg of kan ik toch beter doorsparen voor een 9700 of hoger???
Link naar reactie
[quote:38d8246a1f="McMaas"]Ik zat zelf te denken aan de Radeon 9600 Pro van Club 3D. Moet ook een hele goede kaart zijn. is maar iets van 160-170 euro, afhankelijk van de winkel natuurlijk. hoger???[/quote:38d8246a1f] Op een pc beurs laatstelijk gezien voor 139 euro (retail versie club 3d ) Ook Pov en Saphhire stonden er voor 139 euro
Link naar reactie
Ja, maar de R9800 is mij toch nog ff iets te duur en de oneven nummers (9700, 9500 enz.) zijn op het moment wat lastig te krijgen bij de gemiddelde retailer. Dus jullie raden toch de 9700 Pro aan... En m'n GF4mx-je staat op instorten... :( Een advies jongens, koop geen leadtek, allemaal troep. Maar nog ff over die Radeon, welk merk raden jullie aan? Ik heb ergens gelezen (waar zou dat toch zijn geweest :wink: ) dat club3d een van de beste was...
Link naar reactie
Powercolor is slecht leverbaar in nederland. maar dat terzijde Club-3d, Connect-3d, powercolor en Saphire zijn prima merken en niet duur. Hercules en Asus (leverd sinds kort ook ati) maken wat duurdere kaarten met wat betere coolers en meer extra software. Ze zijn niet speciaal beter dan de eerder genoemde merken. je kan dus gerust een Club-3d kaarje kopen of zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...