Ga naar inhoud

GeForce FX 5200 in AMD- K6-II


Aanbevolen berichten

LS Ik heb onlangs een GeForce FX 5200 aangeschaft voor mijn AMD K6-II systeem. Omdat ik op korte termijn een nieuwe pc ga aanschaffen is het mijn bedoelin om deze videokaart dan over te zetten. Wat mij opvalt is dat spellen, en dan bedoel ik bijvoorbeeld toch al verouderde spellen zoals Fifa 2002 niks sneller lopen dan eerst. Ook de grafische kwaliteit is niks beter dan mijn oude VOODOO-2 kaart, ook niet nadat ik mijn moederbord op 2x AGP had gezet. Is het mogelijk dat de oorzaak dan toch in mijn (ongetwijfeld te) trage PC de boosdoener is? Ik vraag me dan toch af waarom de kwaliteit van de beelden niks beter is dan in de oude situatie. Alvast bedankt!
Link naar reactie
Je mobo, geheugen en processor zijn de bottleneck's. Als je die vervangt naar een K7 of P4 systeem krijg je een zeer grote snelheidswinst. Je 3d kaart is nog wel goed te noemen (beter dan de Gf4 MX series :lol: ) alleen de rest van je computeronderdelen halen de snelheid van je 3d kaart omlaag en daardoor merk je geen verschil bij spellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...