Ga naar inhoud

adsl modem / router stoort het beeld?


Aanbevolen berichten

Op zeer onregelmatige tijden begint mijn beeldscherm te 'storen'. het beeld bijkt om de paar seconden te krimpen, horizontaal en verticaal, en springt dan weer terug naar het normale formaat. Ook regelmatig een flinke storing ongeveer 1/3 van onder, samen met een dansende horizontale witte lijn. Ik dacht eerst dat het de asdl modem of router was die te dicht bij de monitor stond omdat die storing dezelfde frequentie leek te hebben als het knipperen van de verbindingslichtjes. Echter na verplaatsen van beide kastjes en speakers was het probleem niet opgelost. Degausen helpt niet. Monitor is geaard. Waar kan ik nog meer naar kijken, of is het tijd voor een nieuwe monitor? monitor: AOC Spectrum 7Vlr + nieuwste drive alvast bedankt ! Jacqueline
Link naar reactie
[quote="caz"] Echter na verplaatsen van beide kastjes [b:6f757f2f32]en speakers [/b:6f757f2f32]was het.....quote]:P Dat zei hij al. Wat je natuurlijk ook kan proberen om de monitor op een andere PC aan te sluiten. Die natuurlijk ergens anders staat. Of op de PC juist een andere monitor te proberen. Geen verschil bij wisssel monitor: (Haal de router/modem UIT de kamer) - Defecte videokaart Geen verschil bij wissel PC: (natuurlijk ook zonder de router/modem in de buurt) - Monitor kapot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...