Ga naar inhoud

welke videokaart?


Aanbevolen berichten

ik weet wel dat de 9600 PRO die ik aan het werk heb gezien echt gewoon een bagger kaart is :o en dan zeker met een AMD2600+ systeem bleef ie ver achter bij mijn GF4 TI ,en dan kan je wel zeggen dat die radeon dx9 ondersteuning geeft,maar das dan ook het enige pluspunt van die hele kaart :x (en ja ALLE beeldverbeteraars stonden bij allebei UIT) :o
Link naar reactie
Waren misschien de drivers niet goed geinstalleerd? Kan een heleboel schelen. In principe moet een 9600Pro gewoon gehakt maken van een Ti. Aan Ts>>Ik zou gewoon voor de 9600 gaan, die is het snelste uit het hele setje en daar kun je gerust weer een tijd mee vooruit voordat hij aan vervanging toe is. Bij de GF4MX heb je dat over een jaar misschien al wel dat je bepaalde spellen niet lekker kunt spelen.
Link naar reactie
[quote:bf129eda25="rge"]muse zei: Waren misschien de drivers niet goed geinstalleerd? Kan een heleboel schelen. In principe moet een 9600Pro gewoon gehakt maken van een Ti. Antwoord: alles was gewoon goed geinstalled,ik had deze uitkomst ook HELEMAAL NIET verwacht :o :o :o ik had ook verwacht dat ie mijn scores VET zou verbeteren! :x[/quote:bf129eda25] Weet je dan wel zeker dat het een Pro was en geen variant met lagere snelheden. Blijft vreemd dat je Ti sneller is, hoort namelijk helemaal niet zo te zijn.
Link naar reactie
Nou heb ik hier niet zomaar even een 9600 Pro bij de hand, anders zou ik graag een paar benchmark voor je draaien. :P De GT20 heb ik trouwens ook, maar dan de 64MB versie. Al geprobeerd te overklokken? Ik kom tot 300/600. Core trekt ook nog wel 310 zelfs. Verder zal ik eens zoeken, maar www.powercolor.com.tw is zóóó traag op het moment. edit: [url=http://www.powercolor.com.tw/page2/productlist.asp?page=2&prodid=11&id=1&sn=11&temp1=2]9600 Pro 128MB "Bravo"[/url] is de enige 9600Pro die op de site van powercolor staat. Staan geen kloksnelheden bij, dat is best jammer.
Link naar reactie
Ik zou voor de 9600 gaan. Maar in iedergeval zou ik geen componenten kopen of pc's samenstellen bij paradigit. Ik heb daar een videokaart gekocht: Dat ding maakte een herrie! Verder is er (bij mij) een vet slechte service en die kasten van pd, de usb klepjes breken snel af (zoals je in Computertotaal! van dewe maand leest). De pcdump dag komt er al weer snel aan, of de hcc dagen, of gistron ofzo... Ik zou iniedergeval niet paradigit doen... Ik heb daar al meer ervaringen mee gehad :evil:
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
amd athlon xp 2800+ 333fsb socket-a albatron kx600 pro socket-a ddr400 agp8x geheugen dimm 512 mb pc2700 ddr 3 j. gar harddisk: 80GB philips 17" tft 170s4 zwart de videokaart: een ATI RADEON 9600 PRO dat is 't allemaal geworden.. nog bedankt voor jullie meningen enzo.. btw ik ben wel een beetje laat.. ik heb deze pc al 4 weken, en de laatste post was op Za 11 okt. Maar dat zullen julli wel niet erg vinden hè :P tnx! MAXimum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...