Ga naar inhoud

Probleem met beeld of videokaart??


Aanbevolen berichten

Als ik 's morgens mijn PC aanzet en dan wordt tijdens het opstarten het beeld zwart, bij volgende opstart gedeelte(dus na bios zeg maar) is er weer even beeld maar valt weer weg....dan bij Windows XP Groene balkje weer beeld en weer weg.....na een paar keer opstarten wil hij wel weer gewoon functioneren......Het is een 19 inch TFT scherm en heb Geforce2 kaart..... hij valt niet in stand by maar het lampje blijft gewoon groen daarom vermoed ik dat het met de Videokaart te maken heeft..... heb de laatste update voor mijn kaart maar dit zou het ook niet moeten zijn want heeft altijd perfect gewerkt....kan het zijn dat Videokaart aan vervanging toe is??? Sorry als de vraag ergens anders of zo had moeten staan :oops: Is pas mijn eerste probleem dus hoop dat ik goed zit...... Alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:01a4476d72="computer_nerdo"]aangezien je zegt dat ie het na een paar keer restarten helemaal niet meer doet denk ook ik dat het aan je video-kaart ligt omdat (volges mij) je beeldscherm totaal buiten die activiteiten staat[/quote:01a4476d72] Hij zegt juist dat na een paar keer opstarten hij het juist wel weer doet. Het zou ook kunnen dat de kaart niet goed contact maakt met het mobo, verwijder de kaart eens en plaats hem opnieuw.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...