Ga naar inhoud

nieuwe videokaart


Aanbevolen berichten

dat wordt zeker de radeon 9800, ik weet niet of je het wist, maar de fx5600 is zeker niet rond de €300 (zo wel, dan is het een gigantische afzetter) alleen, ik weet niet in wat voor systeem je hem wilt doen, maar als ik zo naar je specs kijk onder je bericht :-? hij komt toch niet in de p3????? je moet wel een beetje modern systeem hebben om een radeon 9800 erin te proppen
Link naar reactie
De FX5600 zou ik niet nemen, probeer een Radeon 9800 Non-pro (en geen SE) te bemachtigen, die zijn voor zo'n 300 Euro wel te krijgen, een erg snelle kaart in de games van nu en de games die gaan komen (directX 9) De FX 5600 is erg zwak in DirectX 9 en dan kom je toch in de problemen straks, ook is de Radeon 9800 in alle fronten sneller dan de FX 5600
Link naar reactie
[quote:a3283f69d7="Red Dragon"][quote:a3283f69d7="computer_nerdo"][quote:a3283f69d7="Red Dragon"]De FX5600 zou ik niet nemen, probeer een Radeon 9800 Non-pro (en geen SE)[/quote:a3283f69d7] ter aanvulling: De 9800 SE kaarten Worden niet meer geleverd[/quote:a3283f69d7] Wat is dat voor onzin? hoe kom je daar nu bij, ik kan er nog aan komen[/quote:a3283f69d7] dat staat hiero http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/816583 boven aan bij LET OP!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...