Ga naar inhoud

Radeon 9700 met Call Of Duty


Aanbevolen berichten

Nou ik heb een probleem met Call Of Duty, het beeldscherm valt gewoon uit. :-? Beeldscherm gaat dan opeens op standby. Dit gebeurd meestal na een half uur. En als ik weet dan hoe ik het spel "blind" moet afsluiten dus dat heb ik ook gedaan, nadat ik het spel heb afgesloten komt mijn beeldscherm weer van de standby mode af. Het gebeurd ook alleen maar bij full-screen spelen, bij windowed crash tie niet. De settings zijn allemaal op MAX gezet. Dat kan die wel aan, full-screen ook wel, geen vertragingen, lekker soepel, maar tog valt het beeldscherm uit. Ik heb mijn vga niet overgeklokt, spel is gekopieerd van de origineel.
Link naar reactie
Yeps diversw forum's gelezen (GOT, Rage3d en COD forum) daar kwamen ze met de volgende oplossingen als je de Catalyst 3.8 of 3.9 gebruikte: Open GL op Force 24bit zetten Fast Write uitschakkelen in Smartgart. VPU recovery Uitzetten Als dat allemaal niet werkt, Catalyst 3.7 instaleren. Ik ga het vanavond zelf even proberen wat werkt.
Link naar reactie
heb je het probleem ook als je het origineel gebruikt ? De nieuwe SD2 en Securom2 geven niet meer aan "stop cd erin"maar genereren allerlei "vreemde fouten". Catalyst 3.9 werkt goed bij een ATI9000 (die loste problemen op bij zero hour). Nog niet geprobeerd bij een ATI9500. Die draait op 3.6 nadat mijn systeem instabiel werd van 3.8
Link naar reactie
[quote:2b4c85bee4="Jursch"]Ik had idd ook wat problemen. Nieuwe drivers geinstalleerd en het was over:) Jurrie[/quote:2b4c85bee4] Ik heb een Sapphire 9800 Pro en die draait super met versie 3.7 Zowel met versie 3.8 als 3.9 crashed mijn systeem binnen een kwartiertje. Ik krijg dan een blanco blauw scherm en moet dan dus weer opnieuw opstarten. Met versie 3.7 nooit problemen....dus er zit iets goed fout in de nieuw drivers van ati :evil:
Link naar reactie
[quote:ed2752b088="Red Dragon"]Of iets goed fout met jou manier van instaleren of je videokaart, de Cat 3.8 en 3.9 draaien probleemloos op mijn Radeon 9800XT 256mb. Je moet de oude drivers altijd grondig verwijderen voordat je nieuwe drivers instaleerd, zoals je in de FAQ kan lezen[/quote:ed2752b088] Ja hoor :roll: Ik weet echt wel hoe je een videokaart moet installeren... Volgens mij lees je dit forum niet eens goed door... Dan zou je lezen dat er meer mensen zijn die problemen hebben met de nieuwe drivers :evil: Wat mij ook opvalt is dat jij "Red Dragon" alleen maar mensen negatief aanvalt. Ik heb me vanmiddag ingeschreven op dit forum en al het commentaar dat je op mijn berichten hebt gegeven is negatief.... Lekker voorbeeld ben je....
Link naar reactie
Newbie rustig lezen : het hangt ervan af hoe in welke mood je RD zijn antwoord leest. Hte is absoluut niet negatief of zo. Voorbeeld : Ik zelf installeer nog steeds de drivers gewoon over de oudere heen. Ik heb alleen problemen gehad met 3.8, de boel werd instabiel. Ik heb thuis 3 PC's met ATI9000, 9100 em 9500. Geen problemen met de drivers. Jouw geval zou dus exemplarisch kunnen zijn of een instabiele windows of een configuratie probleem. Vandaar dus een logische reactie dat het aan jouw manier van installeren ligt. [b:ddbf9947e6]Dus laten we de boel positief houden [/b:ddbf9947e6]vooral omdat het balen is dat Hollande er weer een troep in Schotland van heeft gemaakt. Ik zou ze gewoon in hun blootje terug laten zwemmen
Link naar reactie
Beste schmia, Welkom op dit forum. Het is niet de bedoeling dat je een topic veranderd in een persoonlijke aanval op een mede forum gebruiker, of ik dat nu ben of iemand anders. Als je stoort aan bepaalde reactie's van een forum gebruiker dan stuur je die een PB, je gaat daar niet opelijk een topic mee bevuilen. Graag alleen reageren met een antwoord die iets toevoegd aan het onderwerp. Om maar weer ontopic te gaan. Het probleem met Call of Duty is goed op te lossen, de makelijskte oplossing is de Catalyst 3.7 drivers instaleren. Als je dat niet wilt en je wilt de Catalyst 3.8 of 3.9 gebruiken (zoals ik) dan kan dat dus ook. Zoals eerder gezegd gebruik dan deze instellingen: OpenGL Force 24-bit Fastwrite uitschakelen VPU recovery Uitschakelen De Catalyst 3.9 drivers werken bij mij bij alle games die ik heb gespeeld stabiel en zonder enige problemen, COD loopt ook perfect nu. Alle Off-topic posts worden verwijderd!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...