Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een Hansol 920D hier staan, maar nu is mijn probleem dat er krassen op mijn scherm zitten. ik zou niet weten hoe dit zou komen het beeldscherm komt niet in de buurt van harde voorwerpen, ook voor het schoonmaken gebruik ik natuurlijk geen harde voorwerpen. Hoe kunnen er dan in godsnaam krassen op een beeld van 3 maanden oud zitten??? mvgr Thomas Van essen
Link naar reactie
[quote:5d17b33387="Keepitcold14"]Hallo, ik heb een Hansol 920D hier staan, maar nu is mijn probleem dat er krassen op mijn scherm zitten. ik zou niet weten hoe dit zou komen het beeldscherm komt niet in de buurt van harde voorwerpen, ook voor het schoonmaken gebruik ik natuurlijk geen harde voorwerpen. Hoe kunnen er dan in godsnaam krassen op een beeld van 3 maanden oud zitten??? mvgr Thomas Van essen[/quote:5d17b33387] Hoi misschien een onbeleefde vraag , maar is je scherm tweedehands ?
Link naar reactie
Misschien wat bijtend schoonmaakmiddel gebruikt? (gebruik gewoon heet water en een schoon doekje in vervolg) Maar het ligt aan de plastic coating wat er op je beeldbuis zit ter bescherming, van wat weet ik zelf ook niet :P Mijn beeldscherm viert nu bijna zijn 4e verjaardag en zitten nog helemaal geen krassen op, ik denk dus dat ik een kras-vastere beschermlaag heb dan jij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...