Ga naar inhoud

Nieuwe Monitor nou al krassen ?


Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe monitor het betreft een Compaq P700 17'' Met een Trinitron beeldbuis- nou komt het er zaten vette vigners op ik geprobeerd ze met een doekje weg te werken is gelukt... maar nou zie ik dat er krassen op zitten :( er zitten ongeveer al c.a. 10 krassen op Krijg ik deze krassen nog weg ? Ik weet niet of er een dubbele laag op de monitor zit.. Alvast Bedankt. PS: Klopt het dat als ik de monitor probeer te reinigen en ik prongelijk met m'n nagels heel zachtjes de monitor aanraak er ook al krasjes opkomen >?
Link naar reactie
[quote:b2dfeab5aa="Senior"]OKe , Ik hbe trouwens nog eventjes gekeken voor de zekerheid als ik gewoon recht tegen de monitor op kijk zie ik maar 1 krasje maar als ik aan de zijkant van het beeld kijk dan zie ik wel de krassen :-? Ik neem aan dat dat normaal is ? :-?[/quote:b2dfeab5aa] Maar verder is het een duidelijke mooie monitor.. :P
Link naar reactie
Je kunt ook gewoon een schoonmaak doekje pakken, onder de hete kraan doen en daarmee het scherm schoonmaken. Daarna met een handoek afdrogen. Zo doe ik dat altijd en ik heb geen krasjes in 3 jaar dat ik mn beeldscherm heb 8) Is het eigenlijk zo dat elk scherm een plastic laag heeft? Want het is wel vreemd dat ik in zoveel jaar nergens last van heb en iemand anders binnen een paar weken al met een net nieuw scherm :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...