Ga naar inhoud

radeon 9700 werkt niet........please help


Aanbevolen berichten

helemaal gelukkig heb ik vandaag mijn nieuwe club3d radeon 9700 opgehaald bij het postkantoor. Kaart erin, aangesloten op de voeding (300w, maar wordt nog geupgrade), comp aan............zwart beeld, monitor springt niet aan en mobo begint te piepen......hopeloos. Als ik de kaart niet direct aansluit op de voeding, springt de monitor wel aan, maar dan krijg ik het bericht dat de kaart niet is aangesloten op de voeding. Het lijkt op een stroomprobleem, maar eigenlijk heb ik geen idee.Ook nog geprobeerd zonder 2e hd en brander om stroom te besparen, maar dat heeft ook geen effect. Ik heb ook de bios nog bekeken, maar kan niks bijzonders ontdekken. Ik heb een msi kt400 mobo met een anthlon xp 2000+ en 512 mb ddr.Ik hoop dat jullie me snel kunnen helpen, want ik wil natuurlijk zo snel mogelijk genieten van dit grafisch geweld. Alvast bedankt
Link naar reactie
Ojee, ik heb 'm ook besteld (club3d, non-pro)... komt morgen denk ik binnen. heb een dell, 250 watt voeding (maar laagste power, kan 345 leveren). Ik heb veel opgezocht hierover. Schijnt wel te maken te hebben met wat je er allemaal in hebt zitten. Als je 'm vol hebt zitten met hardeschijven en RAID-controllers, misschien nog een beetje Caselighting en andere toeters en bellen, kan het zijn dat ie te weinig stroom krijgt. dan alles kaal en kijken of ie het dan doet met alleen 1 hdd'tje, 1 pci-kaartje en 1 reepje geheugen.
Link naar reactie
Gok op DOA. Check in je BIOS als je hebt staan : AGP First (niet dat het wat zou uitmaken). Heb je bij het inbouwen per ongeluk een kabeltje losgetrokken ? [b:62e3583a55]Controleer alle aansluitingen[/b:62e3583a55]. Druk ze opnieuwe aan. Je moet de 12 V wel aanlsuiten. ALs dat nog niet helpt, probeer dan je oude videokaart. Doet ie het dan weer dan lijkt het op een doa.
Link naar reactie
het is gelukt!!!! raar maar waar. Ik heb nog eens rond gevraagd bij computer shops maar niemand had eerder van dit probleem gehoord.Toen maar een zware voeding aangeschaft (550 w), met kloppend hart erin gezet, comp aan maarrrrr helemaal niks, wederom hetzelfde pieporkest. Kast weer open, voor de zoveelste keer de kaart eruit en weer erin, een bezwerende hand OP de kaart, comp aan en................KASSA!!! alles prima, comp start op, drivers geinstalleerd en genieten maar, super.Nog bedankt voor jullie reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...