Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart, welke te kiezen?


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart voor mijn systeem wat ik in elkaar aan het zetten ben. Ik wil er de nieuwste en aankomende games goed mee kunnen spelen. Waar kan ik het beste voor gaan? Nou komt natuurlijk iedereen gelijk aanzetten met de 9800 Pro, maar die is echt onbetaalbaar. Wat is goed en betaalbaar? Alvast bedankt ;) Mvg, Arwen
Link naar reactie
[size=24:ecb87ac142][url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=99415]Lees deze FAQ eerst voor dat je wat post! [/url][/size:ecb87ac142] Daar staat het antwoord op je eerste vraag in. :) Ik zou voor de non-pro gaan, de extra 100 Euro die je voor een 9800 PRO neerlegd is het niet waard vergeleken met het prestatie verschil tussen de 2
Link naar reactie
[quote:de4e90017c="Arwen"]Ah okey, het verschilt dus alleen in de kloksnelheid. Heeft het verder wel de zelfde tv-out mogelijkheden e.d.? En maakt het uit van welk merk ik hem neem? De Club3D'tjes zijn nameljk stukken goedkoper dan neem bijv. de Hercules :)[/quote:de4e90017c] het verschil tussen merken is de koeling op je kaart en vaak d emeegeleverde software, als je de software die hercules meeleverd niet nodig hebt kan je beter voor de Club3d gaan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...