Ga naar inhoud

kan geen spel spelen met de nvidia TNT2 32MB


Aanbevolen berichten

Check eens op de faq's van de site van de makers van de games waar de kaart niet mee werkt. Kan best zijn dat er problemen bekend zijn met deze kaart. Heb hetzelfde meegemaakt bij een kennis. Heb toen eerst de kaart vervangen door een ander merk en type en dit werkte wel. Ben toen maar gaan kijken op de site van de gamemakers en zag toen staan dat het een bekend probleem was en dat ze hier niets aan gingen doen!
Link naar reactie
[quote:96a78a39a7="micheling"]Check eens op de faq's van de site van de makers van de games waar de kaart niet mee werkt. Kan best zijn dat er problemen bekend zijn met deze kaart. Heb hetzelfde meegemaakt bij een kennis. Heb toen eerst de kaart vervangen door een ander merk en type en dit werkte wel. Ben toen maar gaan kijken op de site van de gamemakers en zag toen staan dat het een bekend probleem was en dat ze hier niets aan gingen doen![/quote:96a78a39a7] eens, dit is een uitgebreidere uitleg dat deze kaart geen goede game's kaart is. Mijn ervaring hiermee is dat ie namelijk ook pc gebonden is. Ik heb hem op 2 pc's gehad en 1 gaf constant problemen vooral met de sims. Werkt een paar keer en dan plotseling niet meer. De andere pc's ging vrij goed met de games overweg (2 jaar geleden of zo) behalve de sims. Andere kaart , alle problemen weg als sneeuw voor de zon. Kennelijk heeft de top starter dus een pech tnt2. Topic starter : kan je niet bij een kennis een andere video kaart dan een tnt2 lenen. Proef op de som nemen.
Link naar reactie
[quote:b48ca9db5b="Bosje"][quote:b48ca9db5b="micheling"]Check eens op de faq's van de site van de makers van de games waar de kaart niet mee werkt. Kan best zijn dat er problemen bekend zijn met deze kaart. Heb hetzelfde meegemaakt bij een kennis. Heb toen eerst de kaart vervangen door een ander merk en type en dit werkte wel. Ben toen maar gaan kijken op de site van de gamemakers en zag toen staan dat het een bekend probleem was en dat ze hier niets aan gingen doen![/quote:b48ca9db5b] eens, dit is een uitgebreidere uitleg dat deze kaart geen goede game's kaart is. Mijn ervaring hiermee is dat ie namelijk ook pc gebonden is. Ik heb hem op 2 pc's gehad en 1 gaf constant problemen vooral met de sims. Werkt een paar keer en dan plotseling niet meer. De andere pc's ging vrij goed met de games overweg (2 jaar geleden of zo) behalve de sims. Andere kaart , alle problemen weg als sneeuw voor de zon. Kennelijk heeft de top starter dus een pech tnt2. Topic starter : kan je niet bij een kennis een andere video kaart dan een tnt2 lenen. Proef op de som nemen.[/quote:b48ca9db5b] ik heb nu een ASUS AGP-v7100 geforce 2 mx 32 Mb en precies hetzelfde probleem dus ik denk dat het niet aan de videokaart ligt weet iemand nog een antwoord op mijn vraag ? alvast bedankt
Link naar reactie
Okee, je kan het volgende proberen: 1. Draai spellen eens met een open case (zijwanden van je kast halen) en kijk of-ie dan nog vastloopt. (Mocht dit niet het geval zijn, dus dat hij niet meer vastloopt, zou ik aan wat casefans gaan denken). 2. Draai Memtest eens, je weet nooit wat je vindt. Je schrijft eerder al dat sommige spellen het wel doen, ik neem aan dat dat 'lichtere' spellen zijn dan die wel vastlopen. Dit lijkt erg sterk op een warmte probleem (aangezien hij sommige spellen wel doet, kan het moeilijk het geheugen zijn).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...