Ga naar inhoud

maf probleem met boven 70 hz


Aanbevolen berichten

Normaal gesproken staat mijn monitor op 800 X 600 Pixels en 75 HZ maar nou komt het : ALs ik RA2 opstart dan krijg ik netjes het menutje enz.. maar als ik in het spel kom dan werkt het spel niej echt goed het hapert dan met scrollen.. echter als ik mijn monitor frequentie (hz) op 60 zet dan heb ik er helemaal geen last van dan werkt het gewoon perfect.. Ik snap er totaal helemaal niks meer van .. :( Hoe krijg ik dit opgelost ? Alvast Bedankt. PS: Mijn Specs>>>> P3 866 Mhz 320 MB RAM Win98 SE Voodoo 3 3000 PCI 16 MB ... nog iets : ik heb het zelfs met ee andere videokaart dit probleem.. oja als ik het onder de 70 HZ speel heb ik erg wazig beeld ...
Link naar reactie
[url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=98298][color=red:28546b081d]>Dit topic bedoelde ik<[/color:28546b081d][/url] Daar heeft de topic starter hetzelfde probleem. Maar dan met alle strategie spellen EDIT: :D:D:D:D:D Dat is ook een topic van senior :D:D:D:D:D:D Wat een LoL 8) Maar dan is dit dus eigelijk crosspost! Dat mag niet!
Link naar reactie
[quote:9398a6d3b4="Wim Sturkenboom"][quote:9398a6d3b4="Bosje"]Probeer een schone installatie van windows : format c:[/quote:9398a6d3b4]Hij heeft al aangegeven dat zin installatie schoon is 8) Laten we het er maar op houden dat het zondagmiddag was/[/quote:9398a6d3b4] Yep, was zondag. SChone install, niet opgelost dan zou je zeggen dat er een conflictin zijn pc zit. RA2 moet gewoon op de beschreven comnfig draaien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...