Ga naar inhoud

welke 19" monitor?


Aanbevolen berichten

In de C!T van deze maand staat een test van 19" beeldschermen. Prijzen vanaf 170 tot 300, die ze getest hebben (adviesprijzen). Vier ervan onder / rond de 200. Die Philips kwam er best goed uit, maar de LiteOn E1996PNST net wat beterder voor een lagere prijs (172 advies). Ik heb 't ook alleen maar uit een test :) Kijk 't blad zelf maar ff door zou ik zeggen; je zit tenslotte op het forum ervan :lol:
Link naar reactie
[quote:499685bd8d="MeM"][quote:499685bd8d="kamakazi"]In de C!T van deze maand staat een test van 19" beeldschermen.[/quote:499685bd8d] Ik ben geen lid, dus ik heb het blad ook niet. Maar is de LG Flatron F900B toevallig ook in de test meegenomen? Zoja, hoe komt die eruit?[/quote:499685bd8d] Ik ben ook geen lid hoor; koop 't alleen af en toe in de winkel :) LG Flatron F990B: laag middenmoot van alle beeldschermen in de test. Op bepaalde punten scoort íe matig tot slecht (helderheid, opgenomen vermogen, rood-groen kleurverschuiving in de uiterste hoeken). Gezien de prijs van tegen de 300 euro, zou ik 'm zelf niet nemen als ik die test zo zie.
Link naar reactie
[quote:cd9f7791d8="royzwiers"]ik had die test ook gezien maar ik hoor liever uit ervaring van andere.... en die liteon die is niet erg goed erkrijgbaar... de philips wel....[/quote:cd9f7791d8] Yep, dat snap ik. Wat op 't internet zoeken naar andere reviews / ervaring op forums, kan ook wel een ander inzicht geven; dat is wat ik heb gedaan met mijn toen nieuwe monitor. Een test stelt toch meestal andere en veel strengere eisen dan mij bijvoorbeeld. Waarschijnlijk ook voor andere mensen. En 't blijft sowieso een moment opname.
Link naar reactie
[quote:a9bc22b099="kamakazi"][quote:a9bc22b099="MeM"][quote:a9bc22b099="kamakazi"]In de C!T van deze maand staat een test van 19" beeldschermen.[/quote:a9bc22b099] Ik ben geen lid, dus ik heb het blad ook niet. Maar is de LG Flatron F900B toevallig ook in de test meegenomen? Zoja, hoe komt die eruit?[/quote:a9bc22b099] Ik ben ook geen lid hoor; koop 't alleen af en toe in de winkel :) LG Flatron F990B: laag middenmoot van alle beeldschermen in de test. Op bepaalde punten scoort íe matig tot slecht (helderheid, opgenomen vermogen, rood-groen kleurverschuiving in de uiterste hoeken). Gezien de prijs van tegen de 300 euro, zou ik 'm zelf niet nemen als ik die test zo zie.[/quote:a9bc22b099] Hhmm.. Ik heb een LG Flatron 915FT plus die is wel heeel erg goed hoor. Gebruik 'm op m'n Linux-bak met de Gimp (fotobewerking). Was wel meer dan duizend piek 3 jaar geleden, maar zal nu wel te koop zijn voor zo'n 200-250 denk ik?? :) :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...