Ga naar inhoud

Ati Radeon 9700 > 9700 pro


Aanbevolen berichten

Hoi hoi tis alweer ffies geleden dat ik hier ben geweest (druk druk druk) Ik heb ff een vraagje: Ik heb een Club 3D 9700, en heb die geflasht naar een 9700 pro, nu heb ik met Toca 3 last van strepen (na +- 15 minuten) Andere games gaan goed. Ligt dit aan de bios of gewoon aan deze game? Mischien verstandig om de "oude bios" terug te zetten?? gelieve jullie mening?? groetjes van RicardoS
Link naar reactie
In de bios staat hoe het geheugen van de kaart moet worden aangestuurd, als je de verkeerde bios erop zet stuurt hij het geheugen verkeerd aan, een van de gevolgen is dat je strepen op je beeld krijgt. Dit had ik toen ik een verkeerde bios had: [img:557283d1b9]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/Artifacts.JPG[/img:557283d1b9] Gewoon je oude bios terug zetten of een andere proberen.
Link naar reactie
Ik heb die bios van jou er nu op (RD). Ik ben er nu achter wat de oorzaak is, blijkbaar kan het geheugen de standaard (310) snelheid van deze bios net niet aan. ik draai nu met 303Mhz en dat gaat goed. Eén vraag nog: Ik hem m'n GPU nu op 391Mhz draaien, kan die dat aan of zou die te warm worden? Mijn AquaMark is 35929, is dat fatsoenlijk?? Groetjes RicardoS
Link naar reactie
ja ben er ook best tevree mee. Maar ben nu wel weer aan het sparen voor een betere kaart...houd ook nooit op:p Maar nog ff over de temp van mijn comp. Ik heb de comp denk zo'n half uur aan en er staan dus bij die CPU tool in mijn taakbalk bij temp 1: 39 graden bij 2: 62 graden en bij 3 is hij 70 graden. De TPM van mij koeler is 4000. Is dit goed of slecht?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...