Ga naar inhoud

Welke Ti?


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een Geforce 4 Ti kaart te gaan kopen. Nu heb ik 2 gezien hier in de buurt. 1. Creative Ti 4200 64Mb 119 Euro 2. Merk niet bekend Ti 4280 128mb 139.95 Euro Hij moet draaien in op een AMD duron 800 mest s-dram geheugen. Kan niks vinden in de faq over de ti 4280. Wat is het verschil tussen de 2 en welke is sneller Ik wil gewoon de beste, met het oog op toekomstige upgrade's.
Link naar reactie
Dat ligt er aan, de meeste AGP8x Ti 4200 128mb kaarten draaien met de zelfde Core en Mem speeds als een ti 4200 64mb en zijn daardoor iets sneller omdat ze 128mb hebben, echter vaak is het zo dat de 64b versie's sneller geheugen hebben dan de 128mb versie's. Als dat het geval is dan is de 64mb versie sneller. Aangezien je hele pc nogal verouderd is zul je het verschil tussen die 2 niet merken, ik zou voor de 64mb ti 4200 gaan.
Link naar reactie
[quote:ddccb02111="Red Dragon"]Aangezien je hele pc nogal verouderd is zul je het verschil tussen die 2 niet merken, ik zou voor de 64mb ti 4200 gaan.[/quote:ddccb02111]hij vertelde al dat hij dit kiest met oog op toekomstige upgrade (dit was alles) owhnee toch niet... ik zou voor de 128 mb versie gaan omdat nieuwe spellen toch wel veel video geheugen gebruiken en je eventueel met overklokken je geheugen best op de zelfde snelheid kan zetten
Link naar reactie
[quote:80273633a4="computer_nerdo"][quote:80273633a4="Red Dragon"]Aangezien je hele pc nogal verouderd is zul je het verschil tussen die 2 niet merken, ik zou voor de 64mb ti 4200 gaan.[/quote:80273633a4]hij vertelde al dat hij dit kiest met oog op toekomstige upgrade[/quote:80273633a4] Fijn dat je herhaalt wat hij verteld, heb je ook nog een advies of is dit alles? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...