Ga naar inhoud

Working hardware accelerated OpenGL video card???


Aanbevolen berichten

OpenGL is een instructie set waarin de code voor een spel conform een standaard geschreven zijn. Deze taal wordt door de driver van de grafische kaart begrepen en die maakt daar hardware opdrachten van. De huidige versie die in gebruik is, is OpenGL 1.2. Nieuwe standaard is 2.0. Het is eigenlijk hetzelfde als DirectX voor Windows alleen kan openGL ook onder andere OS'en werken.
Link naar reactie
[quote:1fe8480410="Red Dragon"][quote:1fe8480410="Slashhead"]Wacht nog op een grafische kaart.... Die zou vandaag bezorgt zijn, alleen was ik niet thuis (sukkel dat ik ben :( ) [/quote:1fe8480410] Als er een Radeon 9800XT word bezorgt moet je een hele dag vrij nemen man.!! [img:1fe8480410]http://www.nbproducties.nl/smilies/kopstoter.gif[/img:1fe8480410][/quote:1fe8480410] Zelfs dat helpt niet, is mijn ervaring ;-). Zou ooit eens iets in de vakantie geleverd krijgen en was daarom de hele dag thuis. Ik moest op eeng gegeven moment écht met de hond uit (het arme beest ... ;-)) en ja hoor, ik was pakweg 10 minuten weg (op de hele dag) en die TPG had het gepresteerd precies dan langs te komen :-(.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...