Ga naar inhoud

processor koeler op raedon 9700


Aanbevolen berichten

[quote:e52097c6b1="ruco"]ik heb nu een boxed koeler op mijn xp 2500 zitten maar daar wil ik een nieuwe voor kopen. en dan dacht ik dan kan ik mijn processor koeler op mijn raedon 9700 zetten maar hoe kan ik die bevestigen?[/quote:e52097c6b1]Meen je dit seriuus? Wat is daar nouw de logica achter? Een procesor koeling is nog grooter dan een nVida FX kooler! De standaart koeler is toch genoeg?
Link naar reactie
[quote:a3aace38ed="General X"][quote:a3aace38ed="ruco"]ik heb nu een boxed koeler op mijn xp 2500 zitten maar daar wil ik een nieuwe voor kopen. en dan dacht ik dan kan ik mijn processor koeler op mijn raedon 9700 zetten maar hoe kan ik die bevestigen?[/quote:a3aace38ed]Meen je dit seriuus? Wat is daar nouw de logica achter? Een procesor koeling is nog grooter dan een nVida FX kooler! De standaart koeler is toch genoeg?[/quote:a3aace38ed] voor overklokken koelt de cpu koeler toch beter dan de standaard vga koeler, aks je de pci sloten niet gebruikt dan maakt de grote toch weinig uit?
Link naar reactie
ik heb één aansluiting voor cpu koeler op mijn mobo en één op mijn voeding dat gaat dus prima. en als processor koeler dacht ik aan de slk-900 en daar gaat toch een gewone casefan op? en voor het mem van mijn gpu kan ik toch gewoon heatsinkjes gebruiken? ps waarom denkt iedereen dat ik het niet meen als ik een nieuwe koeler koop voor mijn processor heb ik mijn oude boxed processor koeler over dan zit ik daar maar mee. mischien kan ik dan met mijn videokaart koeler mijn southbridege koelen of ben ik dan heel gek bezig?
Link naar reactie
ik zou em wel met schroeven vastzetten. Hoe ik het heb gedaan (met m'n GF4 mx): -oude koeler eraf halen. -GPU schoonmaken (koelpasta eraf) -kijken waar de gaten zitten in je videokaart, op die plaatsen heb ik in de heatsink 2 gaatjes geboord, met schroefdraad. -koelpasta erop -nieuwe heatsink erop gezet -vast gezet met 2 schroeven -tussen de kop van de schroef en de printplaat een stukje plastic om kortsluiting te voorkomen. succes :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...