Ga naar inhoud

HELP!!! Ik wil een Club-3D ATI RADEON 9200 256


Aanbevolen berichten

[quote:277a8a0c8f="gerben"]Dat DDR geheugen zit op de videokaart, en is onafhankelijk van het geheugen in je pc. Alleen als je een oud moederbord hebt, zal deze kaart niet passen. Post anders wat meer gegevens, dan is er vast wel een betere beoordeling mogelijk.[/quote:277a8a0c8f] Ik heb een AMD Thunderbird, 1 GHZ 383 SDRAM, ik heb nu een ASUS AGP-7100 SDRAM Versie 6.31B, 32MB Sdram... Zou dus de prestatie door die kaart veel verhoogd worden? ik heb een motherbord van EPOX.
Link naar reactie
[quote:ccbf0ed689="computer_nerdo"]als je moederbord agp 4x ondersteund dan ondersteund hij deze video-kaart, of je moederbord dit ondersteund kan je vinden in het boekje van je moederbord P.S. je kan beter de 128 mb versie nemen want die 256 mb zal die klaart toch niet volledig benutten[/quote:ccbf0ed689] Die 256 was een aanbieding voor maar 99 euro dus ik koos voor die zodat die wat langer meegaat. Ik lees hiernet: Expansion Slots: 1AGP Slot (ver. 1.0, 1x / 2x mode supported) 4 PCI bus master slots (rev 2.1 compliant, with 1 PCI slot sharing with 1 ISA slot). 3 ISA slots (1 is slot sharing with 1 PCI slot)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...