Ga naar inhoud

LCD Scherm?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag een plat schermpje en kwam deze 2 tegen: 1. TFT LCD scherm. 17inch schermdiagonaal. Max resolutie 1280*1024. Refresh rate 75hz. Helderheid 260cd/m2 . 2. TFT LCD scherm. 17inch schermdiagonaal. Max resolutie 1280*1024. Refresh rate 56-76 hz. Helderheid 250cd/m2. 16,7 miljoen kleuren. 3. TFT LCD scherm. 17inch schermdiagonaal. Max resolutie 1280*1024. Refresh rate 75hz. Helderheid 250cd/m2. Kijkhoek 160 graden. Kleurdiepte 16,2 miljoen kleuren. Beeldpuntafstand 0,264mm. Voorzien van osd. Analoge RGB interface. Mijn vraag is: Kan ik met deze tft schermpjes games spelen zonder dat er ghostvorming of iets dergelijks en of de kwaliteit van een game niet slecht wordt. En welke scherm is het beste en waarom? En is osd een must?
Link naar reactie
[quote:165a00323d="hjs"]En ook belangrijk is wat doet de fabrikant bij dooie pixels, wanneer mag je het scherm terug brengen. Bij 1 dode (sub-pixel) of pas bij 5 ofzo.[/quote:165a00323d] Als je het apparaat koopt, moet je hem eerst laten aansluiten door de verkoper zodat je kunt zien dat er geen dode pixels in zitten. Heb ik ook gedaan, om vervelende verrassingen te voorkomen :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...