Ga naar inhoud

Verschil ATI All in wonder 9800 pro en ATI 9800 pro 128mb


Aanbevolen berichten

[quote:a686b23ac4="eynstein"]Zit er verschil in snelheid van de All in wonder 9800 pro 128mb en de ATI 9800 pro 128mb. Voor mij maakt het niet uit dat er alleen dvi op zit. Alleen zijn de kloksnelheden anders. En maken de kaarten geen verschil voor gamen? Al vast bedankt[/quote:a686b23ac4] nee, dat maakt echt niet veel uit... je zegt dat er verschil in kloksnelheid inzit? waar heb je dat vandaan dan? kan ik zo nergens vinden. enige verschil is imho de toevoeging van een Spdiff poort en een TV tuner. mocht je daar niet voor warm lopen, dan zou ik mooi mn geld in de beurs houden, en mooi voor de ''gewone'' 9800 pro gaan.. Verschil zul je dus echt niet merken. scheelt trouwens ook bijna 200 euro, nou dan wist ik het wel :wink:
Link naar reactie
PAS OP: In de C!T staat een aanbieding voor een 9800 Pro AIW voor maar 300 euro ofzo. Dit is alleen in combinatien met een nieuwe systeem en het is ook nog een SE dus volgens mij is dit gewooon misleiding. Ik leip ook al meteen naar de Telefoon om er 20 te bestellen en die dan voor 350 door te gaan verkopne! [url=http://www.shop.powerline.nl/s/iinfo.php?art_code=VK110131][color=red:370ebaf35f]( :evil: de "reclame" van Powerline :evil: )[/url][/color:370ebaf35f]
Link naar reactie
[quote:c291817a83="General X"]PAS OP: In de C!T staat een aanbieding voor een 9800 Pro AIW voor maar 300 euro ofzo. Dit is alleen in combinatien met een nieuwe systeem en het is ook nog een SE dus volgens mij is dit gewooon misleiding. Ik leip ook al meteen naar de Telefoon om er 20 te bestellen en die dan voor 350 door te gaan verkopne! [url=http://www.shop.powerline.nl/s/iinfo.php?art_code=VK110131][color=red:c291817a83]( :evil: de "reclame" van Powerline :evil: )[/url][/color:c291817a83][/quote:c291817a83] ik zag dit ook.... ik denk laat ik maar eest ff op de site kijken.... en idd het was een s.e. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...