Ga naar inhoud

klopt deze benchmark?


Aanbevolen berichten

Punt kopen iemand!? Feit is gewoon dat de MX440 een zwak presterende kaart is. Het ding is niet DirectX 8.1 [i:2e3fa4d408]compliant[/i:2e3fa4d408], waardoor je, bij je 3D Mark 2001 score, de Nature punten al misloopt. Deze is van alle benchmarks het waardevolst... Je kan, door de overklokken, misschien de 4000 halen, maar veel meer zal het niet worden...
Link naar reactie
quote: Feit is gewoon dat de MX440 een zwak presterende kaart is. Het ding is niet DirectX 8.1 compliant, waardoor je, bij je 3D Mark 2001 score, de Nature punten al misloopt. Deze is van alle benchmarks het waardevolst... Je kan, door de overklokken, misschien de 4000 halen, maar veel meer zal het niet worden... Ik had op een pc met een fx5200 de nature en alle andere direct x 8 tests niet gedaan en toen haalde ik een score van rond de 7800 en met die tests haalde ik ook een score van rond de 7800. Volgens mij maakt dat dus niet uit of je direct x 8 hebt het gaat gewoon om de snelheid (correct me if i am wrong) quote: Feit is gewoon dat de MX440 een zwak presterende kaart is. valt ook wel mee hoor noem eens een spel van dit moment wat niet draait op een geforce 440mx? en ja ik heb een geforce 440mx :P
Link naar reactie
Dat van die 7800 wil ik wel eens zien, zonder die Nature test... En geloof me, de meeste punten worden behaald met de Nature test (weegt het zwaarst, dacht ik). Dus het maak zeer zeker wel uit of je een DirectX8.1 kaart heb. Spellen die slecht of niet draaien op een GF 4 440 MX - Battlefield 1942 - Unreal 2 - Unreal Tournament 2003 - Neverwinter Nights (het kan wel, maar speelt niet lekker, spreek uit ervaring, heb het bij een vriend van me gespeeld).
Link naar reactie
hij heeft idd niet zo'n goeie kaart, maar dat moet wel hoger als 3200 kunnen hoor :P [url=http://www4.tomshardware.com/graphic/20030120/vgacharts-05.html]deze tabel[/url] klopt altijd nog wel aardig hoor. en daar wordt 4500 gehaald met een amd athlon 1000 mhz tjah dan zou hij met zijn processor wel 5000 moeten halen. ik hield met mijn ahtlon 1400/geforce 2 mx ook 3000 :-? probeer misschien andere drivers en test het dan nog eens. misschien ook wel een idee om directx8.1 te gebruiken. directx9 heb je echt niet nodig, want die spellen kan je sowieso niet spelen
Link naar reactie
Spellen die slecht of niet draaien op een GF 4 440 MX Battlefield 1942 - Unreal 2 - Unreal Tournament 2003 - Neverwinter Nights (het kan wel, maar speelt niet lekker, spreek uit ervaring, heb het bij een vriend van me gespeeld). unrealtournament 2003 draait op 1024 bij 768 high detail perfect ook met veel bots rond de 50 frames. Battlefield 1942 heb ik maar 1x gespeeld ofzo maar draaide goed unreal 2 lukt ook wel denk ik iets zwaarder dan ut2k3 Neverwinter Nights dat is toch 2d? Oftewel alleen als je fsaa en aniso dinges filteren wil gebruiken heb je veel aan 9700pro oid. Tenminste nu dan, als half life 2 en doom 3 uitkomen word het natuurlijk een ander verhaal maar je kan die spellen nog steeds wel draaien op een geforce 440mx. //edit Ik kan helaas geen score van een fx5200 zonder nature laten zien omdat die in de laptop van m'n zus zit maar als ik hem weer een x hier heb zal ik de score wel uploaden.
Link naar reactie
[quote:1da693de29="Tolgay"]of komt het door mijn moederbord, en er stond in de handleiding [i:1da693de29]This motherboard is designed to support overclocking[/i:1da693de29][/quote:1da693de29] daar ligt het niet aan heeft verder niks met je score te maken misschien kun je es proberen je video-kaart te overklokken voor een hogere score? of heb je een zwaar vervuilde windows install?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...