Ga naar inhoud

Identificeren I740 videokaart


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een tijdje geleden bij een andere forumgebruiker een oude Intel I740 grafische kaart met als het goed is iig 8 MB geheugen, en die wil ik identificeren. Dan weet ik namelijk bij welke fabrikant ik moet aankloppen voor de nieuwste drivers. Kunnen jullie helpen? Erstaat helemaal NIETS op, waarschijnlijk is hij merkloos, en goedkoop dus. Erzitten vier 3,3V SGRAM-chips op metde titel: VT256Kx32. Er zit een lage GPU met een groen koelblok op, en een grote, zwarte Atmel-chip. Daarop staat het serienummer: AT27LV512A 15PC 9746 Verder zit er maar een VGA-connector op, en verder niets. IK maak binnenkort er wel een scan van. Alvast bedankt, en de groeten, L. R. Goosens. :wink:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo, ik heb het al opgelost met de gene van wie ik het had gekocht, en heb inmiddels de drivers. Sorry, voor de overlast, maar ik dacht dat I740 DE CHIPSET was, maar dat was DE KAART ZELF! Omdat er namelijk geen Intel® op stond, nam ik aan dat het de chipset betrof. Hé, en toch bedankt hè? :wink: Groeten, Lennart Goosens. :wink: ------------------------------------------ DEZE KAN DICHT!! ------------------------------------------
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...