Ga naar inhoud

Nieuw mobo en geheugen benchmarks lager :S


Aanbevolen berichten

Hey Allemaal, Ik zit met een errug vaag probleem ik heb een nieuw moeder bord en nieuwe geheugen namelijk: ASUS A7N600 512 MB PC3200 DDR eerst had ik: Gigabyte 7ZXE 512MB SD-RAM PC133 Ik had eerst met 3dmark03: 3091 en nu 3074 hier niet een groot verschil maar nu heb ik bij aquamark eerst 21000 en nu 13000, waar ligt dit verschil aan of doe ik wat fout :S alvast bedankt
Link naar reactie
Je link werkt niet: [quote:b60a598828]Error Message: The user, that has made this measurement, has set it to be private. If you know him, you can tell him to set it to "public" on his overview page. [/quote:b60a598828] Zet even je link op "Public". Zet in je drivers onder Direct3d Anisothropische filtering en Anti-Aliasing op toepassings gebonden
Link naar reactie
[quote:82e0765d88="renekosterman"]niemand meer :([/quote:82e0765d88] rustig maar hoor.. je hoeft niet je topic te kicken, het zal echt wel gelezen worden hoor :wink: wat iig beetje vreemd is dat je XP2400 niet herkend wordt. Niet dat het daar aankan liggen, maar zou iig even je bios induiken.. Xp2400 = 15x133mhz dacht ik... heb je toevallig FSAA of aniso aanstaan? controleer dat anders eerst even op het ATI control panel..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...