Ga naar inhoud

9700np naar een pro via de driver optie


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb geprobeerd de beschrijving te volgen van het faq maar nu loop ik dus vast en wil ik graag jullie hulp vragen. (Ga naar de map ''patchscripts'' dan naar ''ATI'' dan naar ''SoftR9x00'' en klik op ''SoftR9x00 w2k'' of op "SoftR9x00 w9x" klik op de versie die behoort bij u besturingssysteem, en geef aan waar ''ATI2vxag.vxd'' zich bevindt (C:\catalysts). de bestanden "softr9x00 w2k"" en "softr9x00 w9x" zijn allebei alleen lees bestanden dus hoe kan ik daar op klikken en vervolgens mijn besturingssysteem versie geven. En dan aangeven waar ''ATI2vxag.vxd'' zich bevindt. Kan iemand mij helpen :cry:
Link naar reactie
[quote:e42974d8d6="Keepitcold14"]En waar vind ik die?[/quote:e42974d8d6] zelfde plek waar je de quote ook weghad die je in je 1e bericht plaatste... :wink: gewoon in de Faq in het 1e gedeelte, zie de index, dan vindt je het ook wel... @ RD; het kan trouwens wel hoor met die driverhack via Rivatuner, als ik het goed heb, dan zit er ook een radeon 9700-9700/9800 pro rebuild bij...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...