Ga naar inhoud

Wat is je Aquamark 3 score?


Aanbevolen berichten

[quote:e7c9377817="Red Dragon"] //Ruudfeen Hij gebruikt geen FSAA bij jou: Antialiasing Mode: Antialiasing Disabled Alleen Aniso, maar dat is normaal.[/quote:e7c9377817] klopt maar als ik in het ati control panel fsaa op 6x zet, dan ziet aquamark dat niet als fsaa. en het probleem is dat als ik em op toepassingsgebonden zet dat om een of andere reden fsaa blijft gebruiken. Maar het is gelukt uiteindelijk :)
Link naar reactie
  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    159

Nou ik heb een verbeterde score. Ik heb opnieuw de drivers geinstalleerd, maar mijn windows zit nu ook wel een beetje te flippen. Tijd voor een nieuwe install Mijn score: [url=http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?runID=389435390]41304[/url] AquaMark Score: 41304 AquaMark CPU Score: 7214 AquaMark GFX Score: 5787 Average FramesPS: 41.304 Average TrianglesPS: 12433 K
Link naar reactie
Aquamark 3 Default settings zijn: [list:d61b8ab9b3] RES: 1024x768 x 32bit AA: Off AF: 4x DETAILS: Very High [/list:u:d61b8ab9b3] Die link werkt dus niet van die hoogste score, maar je kan hem zelf ook vinden, als je naar je eigen account gaat op ARC dan kan je kiezen voor "compare" je ziet dan meteen de #1 score. en dat is op dit moment [b:d61b8ab9b3]62371[/b:d61b8ab9b3]
Link naar reactie
Ze zijn dan wel snel ... maar ze laten weer steken vallen waar het de kwaliteit v/h beeld betreft. (het voorbeeld stond volgens mij in het 'nvidia'-topic alhier dacht ik) Ik ben dus benieuwd wat die #1 aan kwaliteit laat zien tov de 'minder snelle' Ati-kaarten ... En het wordt idd tijd voor een Dx9-kaart voor m'n systeem en die keuze lijkt heel makkelijk te gaan worden dankzij nVidia's stunt ( of is dat gestuntel ;) )
Link naar reactie
Niemand heeft er veel baat bij, het is alleen een graadmeter van je computer, of alles een beetje naar behoren werkt (of het vergelijkbaar is met dezelfde configuratie in een ander systeem) en om overkloks te testen. Maar voor de rest is het maar een reeks getallen... Je 'wint' er niet echt iets op ofzo, of wilde jij beweren van wel dan?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...