Ga naar inhoud

Wat is je Aquamark 3 score?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    159

hmmm idd, ik net nog het faq special bekeken, heb ik het niet fout ofzo, maar daar stond het ook [code:1:1d3fe971bb]Radeon 9800 Het kleine broertje van de 9800 PRO verschilt alleen qua kloksnelheid. * 8 Pixel pipelines * 128mb DDR met 256-bit geheugen bus 19,8GB/sec * Snelheid in Mhz (Chip/geheugen): 325/[u]310 (620DDR)[/u] [/code:1:1d3fe971bb] dan zal ik het eerst daar ook wel vandaan hebben maar jah, laten we hier weer ontopic gaan :P 33000 is een normale score voor jouw pc :wink:
Link naar reactie
[quote:c2b65a5e38="Baxcorp"]Sorry Rode Draak, geen link aangezien ik geen internetconnectie heb op mijn PC (te verleidelijk):[/quote:c2b65a5e38] Die vat ik niet helemaal [img:c2b65a5e38]http://www.nbproducties.nl/smilies/confused.gif[/img:c2b65a5e38] [quote:c2b65a5e38="Baxcorp"] GFX 4.200 CPU 5.137 ------------ 29,820 KT400 Athlon XP "Barton" @ 12,5 * 167 MEM sync @ 2-2-2-6-4W-1T Radeon 9500 PRO @ Default[/quote:c2b65a5e38] Nette score voor die config. //NoNoAD Die score is al beter, je hoeft je Videokaart alleen nog maar over te klokken en je haalt makkelijk 45.000 of meer.
Link naar reactie
Lijkt me toch duidelijk, ik heb gewoon geen internetconnectie op mij PC, daarom is het onmogelijk voor mij om een link te maken. Als ik een internetconnectie op mijn pc zou hebben dan kan ik meteen wel stoppen met studeren, daar komt toch niets meer van... 8) Ik vind mijn score eigenlijk helemaal niet zo netjes. Als je kijkt naar http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?runID=978425307 dan zie je dat Ochem@n een veel hogere CPUscore haalt bij een exact gelijke kloksnelheid (2088MHz) :-? Ik heb 5.137 punten en hij 6390. En dan heeft hij niet eens een Barton? Beetje vreemd...
Link naar reactie
[quote:f6235c4136="Baxcorp"]Lijkt me toch duidelijk, ik heb gewoon geen internetconnectie op mij PC, daarom is het onmogelijk voor mij om een link te maken. Als ik een internetconnectie op mijn pc zou hebben dan kan ik meteen wel stoppen met studeren, daar komt toch niets meer van... 8) ...[/quote:f6235c4136] Dat eerste begreep ik wel, het ging me meer om dat het " te verleidelijk " was, ik dacht dus toen niet meteen aan je studie, maar nu begrijp ik dat ook :) [quote:f6235c4136="Baxcorp"]Ik vind mijn score eigenlijk helemaal niet zo netjes. Als je kijkt naar http://arc.aquamark3.com/arc/arc_view.php?runID=978425307 dan zie je dat Ochem@n een veel hogere CPUscore haalt bij een exact gelijke kloksnelheid (2088MHz) :-? Ik heb 5.137 punten en hij 6390. En dan heeft hij niet eens een Barton? Beetje vreemd...[/quote:f6235c4136] Die 2 had ik nog niet vergeleken met elkaar, hij heeft misschien wel een nForce chipset met Dual channel DDR, dat is sneller dan een KT 400
Link naar reactie
Daar dacht ik in eerste instantie ook aan. Maar zou een Nforce2 zoveel sneller zijn dat het ondanks dat ik een Barton heb en hij niet alsnog meer dan 1000 punten scheelt? Zoals je weet is alleen de mem-controller van de NForce2 sneller en heeft de verdubbelde bandbreedte van dual-channel weinig invloed. Ik kan trouwens ook niet comparen op ARC aangezien ik niets heb gesubmit... :evil:
Link naar reactie
//Baxcorp Tja, het kan ook de FSB zijn, die is bij jou niet zo heel hoog, en die 512kb l2 cache op een Barton maakt ook niet echt veel uit hoor, een hoge CPU speed en FSB speed heeft meer invloed op de score. //NoNoAd Je videokaart is nu een stuk verder overgeklokt, dat scheelt een hoop zoals je ziet, nu je CPU nog, als je in de Bios je FSB omhoog doet dan kom je nog wel op de 45K Rivatuner is overigens niet ingewikkeld, je hebt al laten zien dat je er mee kan overklokken, gewoon je core nog iets omhoog, of trekt ie dat niet meer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...