Ga naar inhoud

Driver Compaq P110 is niet te installeren


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn Compaq P110, als ik het Softpaq met de *.inf files installeer zegt de setup dat je onder XP "Cpq_mon2k.inf" moet kiezen. Als ik deze file selecteer krijg ik een foutmelding dat het geen geldige driver is. Ik krijg de melding "The specified location does not contain information about your hardware" Het probleem met de plug and play monitor die nu is geinstalleerd is dat ik op 60 Hz werk en niet hoger kan. Hij geeft alle modi weer en ik kan er ook uit kiezen, de monitor reageert er alleen niet op. Als ik daar 85 Hz aanvink blijft de werkstand 60Hz. Als windows zelf zoekt worden alleen plug & play en standaardmonitor weergegeven.
Link naar reactie
De *.inf files voor deze monitor zitten in een Softpaq wat de *.inf files in de C:\WINDOWS\inf uitpakt. Als ik de driver wil updaten, met het zelf selecteren van het bestand, geeft ie dus die melding. Ik zal wat meer specs geven: P4P800 deluxe PIV 2400 Seagate Barracuda 120 Gb Hercules 3D Prophet 9600 PRO Fortissimo II Op m'n oude pc met win 2kkon ik het wel installeren. Ik heb die oude HD erin gehangen maar ook die file pakt ie niet. Zou het iets te maken kunnen hebben met m'n moederbord?
Link naar reactie
[quote:202626dd24="@ppie"][quote:202626dd24="Pim1977"] Hij geeft alle modi weer en ik kan er ook uit kiezen, de monitor reageert er alleen niet op. Als ik daar 85 Hz aanvink blijft de werkstand 60Hz.[/quote:202626dd24] Klinkt als een 60Hz bug. Probeer de FAQ, zoek naar de term "refresh". succes.[/quote:202626dd24] voor zover ik weet, slaat dat alleen op spellen; niet met standaard desktopmodus. Ik ben mijn inf bestand bekeken van mijn monitor, maar daar staat niets in over hardware zelf; simpelweg alleen register toevoegingen met refreshrates. "The specified location does not contain information about your hardware" Laat 'm niet op de lokatie zoeken, maar meer 'handmatig': kies uit de lijst zelf -> monitor -> "diskette"; kies nu zelf handmatig het bestand en negeer de waarschuwingen. Als dat niet werkt, is of het inf bestand niet kosher of ik weet 't ook niet meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...