Ga naar inhoud

Probleem bij uitzetten computer


Aanbevolen berichten

Ik werk onder windows XP en heb een TFT scherm Wanneer ik windows afsluit wordt ik keurig afgemeld, echter wanneer aansluitend door windows het scherm uitgezet moet worden blijft het progamma hangen, en wordt mijn scherm licht grijs. Na de stroom afgesloten te hebben en na een paar minuten gewacht te hebben de stroom weer aanzet komt de meldoing dat het scherm in de power save mode gezet wordt, en gaat vervolgens uit zoals het hoord. Nu kan ik weer normaal opstarten. Vermoedelijk is dit een instellingsfout in windows of van de video kaart (nVIDIA) WIE KAN MIJ HELPEN ???
Link naar reactie
ga eens naar je config scherm toe, en dan naar ''energiebeheer'' kijk daar eens wat er allemaal staat aangevinkt, en zet het eens uit.. iig bij het tabje ''slaapstand'' de evt aanwezige vink in het vakje verwijderen... lijkt me vreemd dat dit een driver probleem oid kan zijn.. heb je de drivers voor je monitor ook wel geinstalleerd onder windows??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...