Ga naar inhoud

waar kan ik 9500 128 mb kopen


Aanbevolen berichten

ik heb op tweakers gekeken en opsites van winkels in de buurt maar ik kan nergens een 9500 kaart vinden. wel de pro versie maar ik wil hem naar 9700 flashen. weet iemand een goedkope, betrouwbare dealer die een 9500 128mb in z'n assortiment heeft? nog een vrg. wat gebeurt er door het flashen in feite? worden aleen hogere snelheden geunlocked? tnx
Link naar reactie
[quote:3e70ee7bc3="snotspill"] nog een vrg. wat gebeurt er door het flashen in feite? worden aleen hogere snelheden geunlocked? tnx[/quote:3e70ee7bc3] Staat toch in de FAQ? Als je de juiste videokaart hebt (Zie FAQ) dan activeerd hij de 8 pipelines en 256bits data bus en word het een Radeon 9700 non-pro (zie FAQ), vervolgens kan je deze overklokken (zie FAQ) De Radeon 9500 128mb is zo goed als uitgestorven, ik zou alle winkels in de pricewatch afbellen.
Link naar reactie
[quote:364acf7027="snotspill"]ik kwam deze kaart tegen:Club3D ATI Radeon 9500 128BGA DVI/TV wat houd dat bga in? een speciaal soort geheugen? sorry voor de dubbelpost[/quote:364acf7027] Heb je ze al gebeld of ze hem ook hebben ? Je zal nogal wat andere forummers blij maken, die zoeken het ook. Op de laatse dumpdag in adam vond ik een 9500 non pro. De pro werd voor mijn neus verkocht.
Link naar reactie
[quote:6b2e62617b="Bosje"][quote:6b2e62617b="snotspill"]ik kwam deze kaart tegen:Club3D ATI Radeon 9500 128BGA DVI/TV wat houd dat bga in? een speciaal soort geheugen? sorry voor de dubbelpost[/quote:6b2e62617b] Heb je ze al gebeld of ze hem ook hebben ? Je zal nogal wat andere forummers blij maken, die zoeken het ook. Op de laatse dumpdag in adam vond ik een 9500 non pro. De pro werd voor mijn neus verkocht.[/quote:6b2e62617b] Ik zou liever een non pro hebben dan een pro mits hij aan de modificatie eisen voldoet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...