Ga naar inhoud

Radeon kaarten en PSU


Aanbevolen berichten

Ik heb een barebone systeem aangeschaft en ben een beetje aan het rondkijken voor de componenten. Grafische kaart word misschien nog een probleem want het systeem heeft een PSU van 250W.. en standaard voedingen passen niet in zo'n apparaat. Ik zat zelf te denken aan een kaart met radeon 9600 of 9600 pro processor. Wat voor power heeft zo'n ding nodig ? Misschien weet iemand een alternatief ?
Link naar reactie
Ja, zoals RD zegt is 250Watt eigenlijk erg weinig voor een modern systeem. Ook is het zo dat doordat de voeding erg zwaar belast zal worden, de voltages in de voeding (Voeding heeft 3 voltages: 12 / 5 en 3.3) erg veel zullen gaan afwijken en dus het hele systeem onstabiel zal worden....Ik denk dat als je toch naar een nieuwe voeding gaat kijken je minimaal een 400 watt moet nemen.
Link naar reactie
Mja maar dat zal weer wat moeilijk passen in een kastje van net 20 x 20 x 30 cm schat ik in. Shit ik heb wel weer wat aangehaald zeg.. Misschien dan voorlopig maar een instapkaartje nemen zoals de 9200 ? Lijkt me een beetje zonde om een dure kaart te kopen en er vervolgens achterkomen dat ' ie het niet trekt. Ik neem wel even contact op met de leverancier van het kassie, kijken of die wat te melden heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...