Ga naar inhoud

ervaring met HP Pavilion F50 tft


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een leuk 15" TFT schermpje voor rond de 350 Euro. (Ik speel geen games, dus dat scheelt weer ;-) Ik heb reeds uren rondgehangen op diverse forums, en heb ongeveer wel alle relevante topics gelezen. Het komt er volgens mij wel op neer dat in bovenstaande prijsklasse de Iiyama E380S of de Samsung 151 S/N/V de beste keus is.. Echter, gister zag ik een HP Pavilion F50 staan. Kosten; 319 Euro. En dit scherm ben ik dus nog niet eerder tegengekomen; geen reviews, geen ervaringen etc. Dit scherm heeft wel een DVI aansluiting, en dat ben ik nog niet eerder tegengekomen in deze prijsklasse.. Dus.. iemand bekend met dit scherm? Thx! specificaties van de HP website -15,0” liquid crystal display (15,0” zichtbaar); thin film transistor (TFT) actieve matrix -ingebouwde luidsprekers -ingebouwde hoofdtelefoon- en microfoonaansluiting -dubbele videoaansluitingen, analoog en digitaal (DVI-D) -contrastratio: 350:1 (standaard) -helderheid: 250 candela's per vierkante meter (standaard) -grote zichtbare hoek: 130 graden horizontaal, 110 graden verticaal -1024 x 768 @ 60 Hz (aanbevolen), 1024 x 768 @ 75Hz (max. ondersteund) -TCO99-compatibel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...