Ga naar inhoud

Hoever CLub3D Radeon 9700 overklokbaar?


Aanbevolen berichten

Ik heb een Club3D Radeon 9700 (non-pro). Nou heb ik hem met RivaTuner gepatch en nou ziet ie hem aan voor een 9800 :D [img:e5670c1dbf]http://www.sharemation.com/crusher1/Radeon.JPG[/img:e5670c1dbf] Nou vroeg ik mijn af, Mijn core staat op 276,8 Mhz en mijn memory op 270 Mhz. Weet iemand tot hoever ik die kan overklokken zonder dat ik schade toebreng aan de kaart. Wat de warmte betreft, ik heb wel een case-fan, dus dat zit wel goed :)
Link naar reactie
Ik heb zelfs een club3d 9700, Ik heb gewoon de bios geflasht. Inderdaad met een case cooler en de standaard cooler van ati is 325/310 mogelijk.. Ik haal 391/310 momenteel eruit, maar dan zit er een zalman vga cooler met daarboven op bij de core nog een processor koeler :lol:. Ik baal alleen dat ik die memory niet hoger krijg dan 310 :x , maar daar vind ik wel wat op.
Link naar reactie
Vmodden... mem gaat sowieso vaak niet boven zijn rated snelheid. De Pro kaarten hebben standaard sneller geheugen, waardoor ze hoger komen. 325 voor de core is vrij laag, zelfs met stock cooler, ik haal met me Pro 391 Mhz met stock cooling. De chips van de pro en np zijn gelijk, dus qua overklokken mag er niet veel verschil in zitten. RD haalt over de 400 Mhz met een np.
Link naar reactie
maar goed, maak die memory nou wat uit voor de prestaties, bedoel die core kan ik over 400 mhz krijgen maar dat schiet denk ik niet veel mee op met 3dmark03. Heb met 391 / 310 een score van 5254. Ik baal alleen dat ik die memory niet hoger kan krijgen want dan gaat die kaart flippen :-? Ik gebruik wel rivatuner , maar daar ligt het ook niet aan. Ik denk dat ik met die 310 het maxi heb gehaald :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...