Ga naar inhoud

nieuwe aldi pc


Aanbevolen berichten

[quote:43d1d1e435="Alexander Online"]ik weet wel dat die Aldi dingen van Medion zijn, maar d.w. nog niet zeggen dat er in novemnber een nieuwe pc komt bij aldi.[/quote:43d1d1e435] :-? misschien werkt hij er wel ofzo?? op mijn werk weten we ook al meer als een paar maand van te voren als we een strakke actie hebben wat er komt....
Link naar reactie
Ben geen Aldikenner hoor, het bericht kwam langs op GSC.be waar veel aldinieuws te lezen is. Een radeon 9800, zelfs een SE, in een budgetcomputer als die medions vind ik toch opmerkelijk. Deze kaart is nog bijna niet onder de 250 euro te krijgen. Dat de kaarten in de nieuwe aanbieding van november komt lijkt mij voor de hand liggen gezien de aantallen (500.000)
Link naar reactie
Ik heb 'ns even zitten neuzen op het web en de ALDI heeft schijnbaar de gewoonte om in november een PC in de aanbieding te gooien. Aangezien dat altijd Medion PC's zijn, is de kans dus vrij groot dat ons deze herfst een nieuw 'speledingetje' te wachten staat :wink: Op onderstaande (Duitse) site wordt ook al gespeculeerd over de november-PC van dit jaar: http://www.computer-nachrichten.de/news/2003/aldi_pc_herbst_2003.html Daar wordt echter gesproken over een Nvidia GeForce FX 5600. Volgens mij zitten er ook meestal Nvidia kaarten in die PC's, dus of ze dit jaar met een ATI-kaart komen valt te betwijfelen. Hoe dan ook zal het ongetwijfeld weer een mooi stukje techniek worden voor de kenmerkend lage ALDI-prijs. Ik moest mijn banksaldo maar eens even gaan checken :lol:
Link naar reactie
[quote:a69ea63017="bronnie3"]Ben geen Aldikenner hoor, het bericht kwam langs op GSC.be waar veel aldinieuws te lezen is. Een radeon 9800, [b:a69ea63017]zelfs[/b:a69ea63017] een SE, in een budgetcomputer als die medions vind ik toch opmerkelijk. Deze kaart is nog bijna niet onder de 250 euro te krijgen. [/quote:a69ea63017] zelfs een SE versie... :wink: check de FAQ eens, dit is de Slanke Editie, dus langzamer als de gewone versie.... :wink: en een budgetsysteem zijn die ALDI PC's niet altijd hoor.. zitten vaak wel redelijk nieuwe CPU's in (XP2800 of p4 2,8 GHZ) dus budget durf ik ze niet te noemen, ok zit vaak gewoon oem geheugen in, maar dat kan net zo goed voor de standaard gebruiker.... de VGa kaart is dan eerder ietsjes budget...
Link naar reactie
ja weet ik wel, doelde meer op het gemak ervan.... je moet zo verdomd veel mazzel hebben om een goeie te krijgen, dat ik het er niet op zou wagen.... daarnaast, je moet al zoeken naar een 256 bits versie, en aangezien er vast een slowe in de Aldi PC zal zitten zou ik hier iig niet mn geld op zetten... ik hou het dan liever bij mn Radeon 9700, dat gaat een stuk makkelijker.. :wink:
Link naar reactie
[quote:dadc879185]Volgens mij zitten er ook meestal Nvidia kaarten in die PC's, dus of ze dit jaar met een ATI-kaart komen valt te betwijfelen.[/quote:dadc879185] In de Aldi pc van afgelopen voorjaar zat een Ati Radeon 9600 (XT?)! Die pc's bestaan echt uit goede onderdelen en zijn tegenwoordig nog snel ook. In diezelfde pc zat ook een p4 2,6 GHz, 512 MB DDR RAM en erg veel extra hardware zoals DVD brander, tv-radio-kaart, afstandsbediening, multikaartlezer enz enz... Erg compleet, erg snel en erg goedkoop. Ik ben (zoals je merkt) altijd wel enthousiast over die pc's. Zou mij dan ook niks verbazen als er in november idd een radeon 9800 in zit. Laten we het hopen in ieder geval want die fx 5600 is een f*ck kaart :D !
Link naar reactie
Misschien komt er wel een AMDS in. Want ik slieg het megapool krantje open en ik zag dat bijna de helft van de pcs AMD was, terwijl dat een tijdje geleden nog veeel minder was. Een AMD is toch goedkoper dan Intel? Dus dan lijkt het me logisch als ze die in een Aldi pc doen. Oja jammer dat ze die Aldi pcs nooit kunnen testen in een blad als bijv C!T. Wij hadden nl. eerst een Aldi pc, 266 mhz, merk FiF en die was echt zwaar ***. Altijd problemen.
Link naar reactie
[quote:c57f6b0991="turbulence"]ja weet ik wel, doelde meer op het gemak ervan.... je moet zo verdomd veel mazzel hebben om een goeie te krijgen, dat ik het er niet op zou wagen.... daarnaast, je moet al zoeken naar een 256 bits versie, en aangezien er vast een slowe in de Aldi PC zal zitten zou ik hier iig niet mn geld op zetten... ik hou het dan liever bij mn Radeon 9700, dat gaat een stuk makkelijker.. :wink:[/quote:c57f6b0991] Niet over de Aldi PC misschien, maar vergeet ook niet dat er van de radeon 9500 ook 2 versies in omloop zijn (waren). Zelfde verhaal toch...
Link naar reactie
[quote:f361ff011f="SpaceCowboy"][quote:f361ff011f]Volgens mij zitten er ook meestal Nvidia kaarten in die PC's, dus of ze dit jaar met een ATI-kaart komen valt te betwijfelen.[/quote:f361ff011f] In de Aldi pc van afgelopen voorjaar zat een Ati Radeon 9600 (XT?)![/quote:f361ff011f] Ok, daar heb ik dus blijkbaar overheen gekeken. Zelf heb ik ook al meerdere malen laten doorschemeren dat ik de Aldi PC's een warm hart toedraag, dus de november PC maakt een grote kans om op mijn verlanglijstje terecht te komen. :wink: Misschien dat er een AMD processor inkomt, maar zover ik weet is er tot nu toe altijd gekozen voor een Intel (maar ook daar kan ik naast zitten). Afwachten maar.
Link naar reactie
Ja indd er heeft tot nu toe alleen intel ingezeten :D ! Aldi pc's zijn goed maar zelf je systeem in elkaar draaien is toch leuker! Ik heb nu nog monitor, muis, toetsenbord, hardeschijf, DVD en CD-RW van Aldi pc van bijna 3 jaar geleden (p3 900 MHz). doet het allemaal nog prima. Heb nu dus wel nieuwe proc, mobo, ram en videokaart maar eigenlijk alleen omdat de oude niet snel genoeg meer waren. Nooit problemen gehad met die aldi-harware... bleek ook eigenlijk alleen maar asus hardware in te zitten (mobo en GF2 MX), is toch een degelijk merk!
Link naar reactie
[quote:4ba38e3922="Alexander Online"]Misschien komt er wel een AMDS in. Want ik slieg het megapool krantje open en ik zag dat bijna de helft van de pcs AMD was, terwijl dat een tijdje geleden nog veeel minder was. Een AMD is toch goedkoper dan Intel? Dus dan lijkt het me logisch als ze die in een Aldi pc doen. Oja jammer dat ze die Aldi pcs nooit kunnen testen in een blad als bijv C!T. Wij hadden nl. eerst een Aldi pc, 266 mhz, merk FiF en die was echt zwaar ***. Altijd problemen.[/quote:4ba38e3922] Die aldi met de R9600Xt wat toen getest op HWI en in de C'T ook volgens mij
Link naar reactie
Zoals in de starttopic te lezen is zijn de radeons en mobo's van MSI ook geen verkeerd merk. De MSI mobo's zijn voor Intels CPU's (SIS655FX en i865PE chipsets) met HT en een FSB van 800, dus misschien een P4 3,0? Aldi heeft nog nooit AMD's gebruikt. Zelf een PC bouwen is natuurlijk altijd leuker maar de Aldi PC is wel altijd een sterke aanbieding en met een 9800 kan hij grafisch goed meekomen. @tubulence; ik gaf met "zelfs" aan dat de SE de goedkoopste 9800 is, maar die is toch minimaal 235 euro (deze prijs is wel aan het zakken het was een paar dagen geleden nog 250 euro) een gewone 9800 kost nu 300 euro. Dat is best een goede kaart gezien de prijs van de Aldi PC die meestal rond de 1200 euro ligt. (ex monitor)
Link naar reactie
natuurlijk is een eigen pc bouwen leuker. Maar een Aldi pc is perfect voor mensen die zich niet willen verdieppen in het zelfbouwen of ergeen tijd voor hebben. Gelukkig zijn die nieuwe pcs wel goed. Ik vind zonaldi pc ook veel beter dan zon HP of P B. Behalve dat die aldi dingen er goed uitzien zit er ook veeeel goeds in voor weinig geld. Na mijn weten heb je geen HP of P B met zon goede kaart enzo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...