Ga naar inhoud

Spelconsole aansluiten op pc monitor??!!


Aanbevolen berichten

ik heb toevallig mijn gamecube aangesloten op mijn tv-in van mijn tvkaart maar volgen mij kun je ook via usb of firewire ook als tv-in gebruiken maar dan ben je net zoveel of meer kwijt dan een standaard tv kaart. het beeld word trouwens wel wat uitgerekt, het blijft verders wel scherp. (bij mij is de tv-in wel scherper dan uuh de kabel/antenne ingang)
Link naar reactie
[quote:2a5d5d86f1="warsnake"]Dump die console en koop een goed pc. Een pc is de enige manier om goed te gamen. Als je toch XBox games wilt spelen, download dan een emulator en de desbetreffende roms via usenet![/quote:2a5d5d86f1] Hij vraagt om een manier om zijn console aan te sluiten op zijn monitor, wat heeft hij dan aan zo'n antwoord :roll:
Link naar reactie
warsnake schreef[quote:6f4faeadc0]Dump die console en koop een goed pc. Een pc is de enige manier om goed te gamen. Als je toch XBox games wilt spelen, download dan een emulator en de desbetreffende roms via usenet![/quote:6f4faeadc0] Ik heb een goede pc (en ik koop binnekort waarschijnlijk de radeon 9800) en kdenk dat je zelf beter over een nieuw pctje kunt denken :P
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:bffb83a5a2="warsnake"]Mijn pc is twee jaar oud en alle games werken er erg goed op. Een nieuw pc zou te vroeg zijn.[/quote:bffb83a5a2] wat ouwehoer je dan tegen hem over koop een pc blablabla..... xbox is hartstikke handig als ik geld over zou hebben zou ik van alle consoles zeker een xbox halen en modden etc want het is ook makkelijk voor dvd's en als divxbox etc
Link naar reactie
[quote:2ca0b5604d="HardTrance"]Ik wil graag mijn xbox console aansluiten op mijn TFT monitor want ik heb geen tv op mijn kamer! Ik weet alleen niet wat een goeie oplossing is... eerst d8 ik aan een tv tuner maar daarvan is de beeldkwaliteit niet zo best... is er een ander mogelijkheid??? Misschien eentje waarvoor je de pc kan uitlaten??[/quote:2ca0b5604d] Koop een VGA converter voor je Xbox. Daarmee kun je een Xbox aansluiten op een monitor. Het is o.a. te koop bij www.liksang.com en misschien ook bij www.futuremax.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...