Ga naar inhoud

Goocheltruuk in Unreal 2 met RADEON 9800


Aanbevolen berichten

Volgens mij heeft dit te maken met Anisotropic Filtering. Ik heb een soortgelijk probleem bij Vietcong en op de site hebben ze een patch uitgebracht om Force anisotropic filtering uit te zetten. Er waren namelijk mensen die dit expres aanzetten zodat ze de vijand beter konden zien. Deze patch werkte dus alleen met radeon kaarten. Ik denk dat je eens moet proberen om anisotropic filtering uit te zetten en kijken of je het probleem dan nog hebt...
Link naar reactie
[quote:1d51ae4972="gerben"]Denk toch dat het een probleem van het spel zelf is. Ik had het ook in Unreal2, en ik heb een Geforce4 4400 kaart, onder win98se.[/quote:1d51ae4972] Ik had er ook last van met de U2 demo (win2000/gf2gts) maar na het uitproberen van verschillende drivers, toch nog kunnen oplossen. Waarschijnlijk is U2 wat gevoeliger voor de 'nieuwheid' van drivers? Tot nu toe het eerste spel wat het niet leuk vond te draaien met een detonator driver versie van onder de 30.82 :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...