anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Delen Geplaatst: 6 september 2003 In Unreal 2 heb ik last van knipperende objecten in de vorm van bomen, rosten en wat al niet meer, het terrain blijft wel goed staan. Het is wel handig om enemies te zien maar het stoort wel. Ik draai XP met een RADEON 9800. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Verschillende drivers al geprobeerd? En bij rage3d gekeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 [quote:d29d614122]Verschillende drivers al geprobeerd?[/quote:d29d614122] Bedoel je dan verschillende versies van de Catalyst drivers of Catalyst en Omega drivers?! [quote:d29d614122]En bij rage3d gekeken?[/quote:d29d614122]Waarom zou ik daar kijken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 september 2003 Maakt niet uit, gewoon verschillende versies proberen (omega en catalyst). Rage3d is de ATi community op het internet, dus grote kans dat het probleem daar al eens langsgekomen is (en de oplossing mischien ook wel ;) ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 Volgens mij heeft dit te maken met Anisotropic Filtering. Ik heb een soortgelijk probleem bij Vietcong en op de site hebben ze een patch uitgebracht om Force anisotropic filtering uit te zetten. Er waren namelijk mensen die dit expres aanzetten zodat ze de vijand beter konden zien. Deze patch werkte dus alleen met radeon kaarten. Ik denk dat je eens moet proberen om anisotropic filtering uit te zetten en kijken of je het probleem dan nog hebt... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 september 2003 Denk toch dat het een probleem van het spel zelf is. Ik had het ook in Unreal2, en ik heb een Geforce4 4400 kaart, onder win98se. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 september 2003 [quote:1d51ae4972="gerben"]Denk toch dat het een probleem van het spel zelf is. Ik had het ook in Unreal2, en ik heb een Geforce4 4400 kaart, onder win98se.[/quote:1d51ae4972] Ik had er ook last van met de U2 demo (win2000/gf2gts) maar na het uitproberen van verschillende drivers, toch nog kunnen oplossen. Waarschijnlijk is U2 wat gevoeliger voor de 'nieuwheid' van drivers? Tot nu toe het eerste spel wat het niet leuk vond te draaien met een detonator driver versie van onder de 30.82 :roll: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen