Ga naar inhoud

19 inch CRT monitor keuze


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een 19 inch monitor. Ik heb al tig reviews gelezen en productinfo doorgenomen, maar ik kom er ng steeds niet uit. De monitor die ik zoek moet een vlak scherm hebben. Verder moet er geen sprake zijn van het zogenoemde 'pomp-effect' (voor degenen die niet weten wat dit is: bij donkere kleuren wordt het scherm iets kleiner, en bij licht iets groter). Verder zoek ik een monitor die niet die lijntjes in beeld heeft, zoals bij een diamontron. Poeh, nou da's alles waaraan mijn toekomstige monitor moet voldoen. :D Kan iemand mij advies geven???
Link naar reactie
[quote:4e27b73f93="micky.g"]ben ook erg tevreden met het LG (Flatron) scherm van me.[/quote:4e27b73f93] Ik ben vandaag weer even bezig geweest met het lezen van reviews en specificaties enzo, en ik kom zelf uit op de LG F900B of de LG F900P. Ik weet dat er zowieso niet van die irritante strepen doorheen lopen, maar kan iemand me zeggen dat er ook geen sprake is van het uiterst irritante pomp-effect? Thanx
Link naar reactie
Pomp effect?????.Kan mij dat alleen voorstellen bij een slechte monitor en videokaart.Maar goed mijn monitor heb daar geen last van . Zie dat LG nieuwe 19'' monitoren uitbrengt.Dat betekent dat ik daar geen ervaring mee heb.Maar als er verder geen verschil tussen die monitoren is , zou ik gaan voor die gene met de hoogste refresh rate bij de hoogste resolutie..Maar die hoogste resolutie betekent eigenlijk dat als je die wil gebruiken een groter scherm moet hebben..... , en daar wacht ik dus op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...