Ga naar inhoud

radeon 9500


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn Geforce GTS videokaart vervangen door een Saphire Radeon 9500, 128mb videokaart. Nu krijg ik als ik de computer aanzet alleen maar een soort testbeeld van allemaal gekleurde blokjes. Kan dit komen doordat ik maar een 250 W voeding gebruik of is de videokaart defect? Af en toe doet hij het overingens wel. Overige componenten: AMD 2000+, 368 ram, 2x cd rom en 2 x harde schijf. Als iemand dit ook gehad heeft of weet wat de oplossing is, wil ik dit graag weten. Ric
Link naar reactie
[quote:54e8739ceb="General X"]Ik weet niet meer waar maar iemand anders had dit probleem ook, bij hem was het probleem dat hij de voedingskabel niet op de VGA kaart had aangesloten. Maar zover ik weet heb je voor een Radeon toch wel een 300W min nodig hebt hoor![/quote:54e8739ceb] Dat zou ik kunnen zijn. Maar bij mij gaf ie keurig aan met oneindige biepjes "external power cord not attached"". Je moet in elk geval zon kleine voeding (floppy grote) aansluiten op de ATI 9500: De aansluiting is wit en zit boven de fan. Heb je dat gedaan ? Als ik de wijze posts van red dragon moet geloven, ja dan zou die 250 watt best te winig kunnen zijn. Niet voor niemendal is er een externe voeding voor de 9500. Die kan het mobo niet meer leveren.
Link naar reactie
zie deze thread:[url]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=95144&highlight=[/url] ik heb zoals je op de plaatjes ziet ook eerst slecht beeld gehad met mijn kaart had toen 250 watt voeding en dat maakte niet uit. de kaart was gewoon kapot, want toen ik een nieuwe kreeg was het beeld goed en had ik nog steeds een 250 watt voeding. toch raad ik je aan een andere voeding te kopen, want die 250 watt werd heel erg warm dus als ik langer door was gegaan met die voeding zou hij denk ik kapot gegaan zijn. kortom ik zou terug gaan met je kaart
Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...